Sivu 8/8

Lähetetty: 27 Heinä 2013, 00:16
Kirjoittaja jarim
Kuva

Illan ratoksi sähköhommia. Bosch EV1 liittimet tinailin alkuperäisten tilalle Gen1 ruiskurunkojen johtosarjaan. :)

Lähetetty: 03 Elo 2013, 12:39
Kirjoittaja jarim
Kuva

"Back to gold"... Edelliselle D.I.D. ketjulle tuli kilometrejä 28877 ja ikää kuukautta vajaa 5 vuotta.

Sopivan lyhyt akseliväli 19/42 välityksillä. :laugh:




Edited By jarim on 1375522775

Lähetetty: 03 Elo 2013, 15:36
Kirjoittaja jouniri
Tämän kauden TFM Suomiajot onkin sitten vanhan sotaratsun KKK:n varassa. Toivotaan, että uudet eväät riittää uusiin nopeuksiin?



Edited By jouniri on 1375533449

Lähetetty: 04 Elo 2013, 10:25
Kirjoittaja snuggles
Meneekö 19/42 vakiomittasella ketjulla ?
Tämä tulee olemaan top3 porukassa.

Lähetetty: 04 Elo 2013, 20:13
Kirjoittaja jarim
Näyttihän tuo menevän 112-lenkkisellä. Karvan verran pitempi välitys mitä 18/40. Tuon 19 piikkisen heitin jo paikoilleen Joensuuta varten. Taakse on tulossa pienempi...

Lähetetty: 06 Elo 2013, 22:27
Kirjoittaja jarim
Uudet renkaat elikkä Pilot Power 3:t alle ja vähän muutakin tuli touhuttua... :;):

Lähetetty: 30 Loka 2013, 20:51
Kirjoittaja jarim
Tjoo. Kun ei mitään ihmeellistä liene ensi kaudeksi tulossa niin jatketaan vanhaan. Kauden päätteeksi pieni pamaus tosiaan Pudasjärvellä ja sen myötä tuli käytettyä sitten auki tuo pata (vaihteeksi). Mitään ihmeellistä ei löytynyt, mitä nyt toinen isommista vaihteensiirtäjistä taasen vaihtoon ja kolmosen mäntään uudet renkaat kun oli alempi rengas ilmeisesti edellisellä kerralla ryhmää asentaessa vääntynyt -> ei liikkunut vapaasti. Tuopa varmaan selitti pienet huohottelutkin. Tässä pikku hiljaa nyt niputtanut, tänään jo sille mallille että seuraavalla kerralla saa asentaa ja ajoittaa nokat ja nostaa koneen takaisin runkoon. Kuvia ei ainoatakaan, samanlaisia ne olisi kuin edellisessä purussakin. Ja sitä edellisessä ja sitä edel... ja niin edelleen. Jotenkin mukavaa tuo touhu kun ei ole kiire taas mihinkään. :)

Lähetetty: 04 Tammi 2014, 13:58
Kirjoittaja jarim
Meinasihan tuo loppu vastustaa mutta käy taas niinkuin pitääkin. Vakiokunnossa olevat läppärungot paikoilleen isommilla suuttimilla ja taas rokkaa. Paljon auttaa näemmä kun läpät on synkassa ja ne menee kiinni asti... :)

Lähetetty: 04 Tammi 2014, 15:29
Kirjoittaja jouniri
jarim kirjoitti:Meinasihan tuo loppu vastustaa mutta käy taas niinkuin pitääkin. Vakiokunnossa olevat läppärungot paikoilleen isommilla suuttimilla ja taas rokkaa. Paljon auttaa näemmä kun läpät on synkassa ja ne menee kiinni asti... :)
Ja taasen mennään yli 100m/s mailille