Lämpötilat ja tehoerot

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

miten rengas vaikuttaa dynoteholukemiin?
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Ilma on kuumalla happiköyhempää ts.happimolekyyli laajenee,viileellä ja hiukan kosteella kelillä saa parhaan suorituskyvyn :turbobusa:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

martti kirjoitti:hiukan kosteella kelillä saa parhaan suorituskyvyn
pruuttaa ite sitä vettä sinne... :rasberry: :shocked:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

jyka kirjoitti:miten rengas vaikuttaa dynoteholukemiin?
Vierintävastus... sama homma muuten Dunlop D108:lla. Vaatimattomat 20hp semmosella puuttu Taxi911:stä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Purkuosia.com
Viestit: 219
Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
Paikkakunta: -Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Purkuosia.com »

jarim kirjoitti:
jyka kirjoitti:miten rengas vaikuttaa dynoteholukemiin?

Vierintävastus... sama homma muuten Dunlop D108:lla. Vaatimattomat 20hp semmosella puuttu Taxi911:stä.

sekä renkaan hitausmomenttiarvo (inertia) on erilainen erimerkkisillä renkailla, mitä isommalla kehällä massa pyörii, sitä raskaampi sitä on pyörittää.

mitä painavampi rengas, sitä vähemmän penkki näyttää tehoa.

tietääkseni mikään tehopenkki ei tuota asiaa pysty kompensoimaan minkäänlaisilla laskureilla.




Edited By Kekkula on 1283849177
Avatar
Purkuosia.com
Viestit: 219
Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
Paikkakunta: -Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Purkuosia.com »

renkaiden vaikutuksesta lukemiin löytyy luettavaa :

http://www.sportrider.com/tech/146_0406_fooling_the_dyno/index.html
66-1282756859

Viesti Kirjoittaja 66-1282756859 »

martti kirjoitti:Ilma on kuumalla happiköyhempää ts.happimolekyyli laajenee,viileellä ja hiukan kosteella kelillä saa parhaan suorituskyvyn :turbobusa:
Ite lähtisin kanssa tästä liikkeelle..Hengitä flunssassa höyryä ja olet huomenna taas duunikunnossa ja henki kulkee.
Vastaa Viestiin