Lämpötilat ja tehoerot
Vierintävastus... sama homma muuten Dunlop D108:lla. Vaatimattomat 20hp semmosella puuttu Taxi911:stä.jyka kirjoitti:miten rengas vaikuttaa dynoteholukemiin?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- Purkuosia.com
- Viestit: 219
- Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
- Paikkakunta: -Kirkkonummi
- Viesti:
jarim kirjoitti:jyka kirjoitti:miten rengas vaikuttaa dynoteholukemiin?
Vierintävastus... sama homma muuten Dunlop D108:lla. Vaatimattomat 20hp semmosella puuttu Taxi911:stä.
sekä renkaan hitausmomenttiarvo (inertia) on erilainen erimerkkisillä renkailla, mitä isommalla kehällä massa pyörii, sitä raskaampi sitä on pyörittää.
mitä painavampi rengas, sitä vähemmän penkki näyttää tehoa.
tietääkseni mikään tehopenkki ei tuota asiaa pysty kompensoimaan minkäänlaisilla laskureilla.
Edited By Kekkula on 1283849177
- Purkuosia.com
- Viestit: 219
- Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
- Paikkakunta: -Kirkkonummi
- Viesti:
renkaiden vaikutuksesta lukemiin löytyy luettavaa :
http://www.sportrider.com/tech/146_0406_fooling_the_dyno/index.html
http://www.sportrider.com/tech/146_0406_fooling_the_dyno/index.html