Kirjoittaja MarcusB » 15 Huhti 2014, 12:06
Omasta Gen2:sta korkkasi alkuperäinen takapyörän laakeri 64tkm jälkeen, mikä ilmeisesti on aika hyvin. Kaveri sanoi vaihtavansa busaansa laakerin taakse n. kerran vuodessa (sillä ollut 2kpl gen1:stä ja nyt gen2), sanoi että ovat ihan kulutuskamaa. Eli miten oikein on? Taitaa busa olla kova syömään noita.
VTR:ssä alkup. takalaakeri kesti koko 86tkm minkä ehdin 4ssä vuodessa ajaa, enkä muista muussakaan ex-Hondassa niitä joutuneeni vaihtamaan mitenkään usein.
/MarcusB
PS. Sori topicin vuosientakainen nosto, jos tälle on parempikin ketju niin saa siirtää. DS.
[color=#000080]Omasta Gen2:sta korkkasi alkuperäinen takapyörän laakeri 64tkm jälkeen, mikä ilmeisesti on aika hyvin. Kaveri sanoi vaihtavansa busaansa laakerin taakse n. kerran vuodessa (sillä ollut 2kpl gen1:stä ja nyt gen2), sanoi että ovat ihan kulutuskamaa. Eli miten oikein on? Taitaa busa olla kova syömään noita.
VTR:ssä alkup. takalaakeri kesti koko 86tkm minkä ehdin 4ssä vuodessa ajaa, enkä muista muussakaan ex-Hondassa niitä joutuneeni vaihtamaan mitenkään usein.
/MarcusB
PS. Sori topicin vuosientakainen nosto, jos tälle on parempikin ketju niin saa siirtää. DS.[/color]