Kirjoittaja Tomppa » 03 Huhti 2009, 13:35
Moro!
Työvaiheet:
1. Ota tuulilasi irti. Se on kiinni kahdella ruuvilla peilien vieressä.
Jos ei se kumi tule ulospäin, raota varovasti muovia ja se lähtee sisäpuolelle, kun poistat ruuvin.
2. Irrota mittariston alempi suojamuovi, joka on kiinni neljällä klipsulla ja yhdellä ruuvilla.
3. Irrota mittariston ylempi suojamuovi, jossa on myös neljä klipsua. Kun ne on irti, niin mittariston yläpuolella on sauma, josta vaan tiukasti vetämällä ulospäin se suojamuovi lähtee irti. Siinä on muuta klipsi, jotka ei helpolla mene poikki vaikka netää kovempaa ulospäin.
4. Irrota siinä vilkkujen päällä olevat sivumuovit, niin saat tilaa asennella sen ballastin ja johdot piiloon. On parilla ruuvilla molemmat kiinni.
5. Irrota mittaristo. Se on parilla kirkkaalla ruuvilla alareunasta kiinni. Yläreunasta se lähtee varovasti vetämällä kun ruuvit on irti. Irrota johto ja nyt sinulla on esteetön pääsy valoihin ja johtoihin. Tarvittaessa ota etulokarin yläpuolella oleva musta suojamuovi irti. Siinä on x kpl muoviklipsuja, jotka saattaa hajota irrotettaessa...
Juotin ja suojasin kutistesukalla ballastin johtoihin apikoliittimet, jotka sopivat alkuperäiseen valoliittimeen. Näin ei tarvinnut katkoa johtoja, eikä tehdä mitään virityksiä.
Ballastin laitoin kuskista katsottuna oikean vilkun päälle kiinni nippusiteillä. Samoin niputtelin johdot nippusiteillä, ettei ota kiinni katteisiin. Pitkää valoa en toistaiseksi vaihtanut, mutta katotaan syksymmällä... 
Työtä meni max. pari tuntia ja helppo homma!
Edited By Tomppa on 1238755007
[color=#000000]Moro!
Työvaiheet:
1. Ota tuulilasi irti. Se on kiinni kahdella ruuvilla peilien vieressä.
Jos ei se kumi tule ulospäin, raota varovasti muovia ja se lähtee sisäpuolelle, kun poistat ruuvin.
2. Irrota mittariston alempi suojamuovi, joka on kiinni neljällä klipsulla ja yhdellä ruuvilla.
3. Irrota mittariston ylempi suojamuovi, jossa on myös neljä klipsua. Kun ne on irti, niin mittariston yläpuolella on sauma, josta vaan tiukasti vetämällä ulospäin se suojamuovi lähtee irti. Siinä on muuta klipsi, jotka ei helpolla mene poikki vaikka netää kovempaa ulospäin.
4. Irrota siinä vilkkujen päällä olevat sivumuovit, niin saat tilaa asennella sen ballastin ja johdot piiloon. On parilla ruuvilla molemmat kiinni.
5. Irrota mittaristo. Se on parilla kirkkaalla ruuvilla alareunasta kiinni. Yläreunasta se lähtee varovasti vetämällä kun ruuvit on irti. Irrota johto ja nyt sinulla on esteetön pääsy valoihin ja johtoihin. Tarvittaessa ota etulokarin yläpuolella oleva musta suojamuovi irti. Siinä on x kpl muoviklipsuja, jotka saattaa hajota irrotettaessa...
Juotin ja suojasin kutistesukalla ballastin johtoihin apikoliittimet, jotka sopivat alkuperäiseen valoliittimeen. Näin ei tarvinnut katkoa johtoja, eikä tehdä mitään virityksiä.
Ballastin laitoin kuskista katsottuna oikean vilkun päälle kiinni nippusiteillä. Samoin niputtelin johdot nippusiteillä, ettei ota kiinni katteisiin. Pitkää valoa en toistaiseksi vaihtanut, mutta katotaan syksymmällä... :)
Työtä meni max. pari tuntia ja helppo homma! :bulb:[/color]
Edited By Tomppa on 1238755007