Kirjoittaja timo3 » 30 Loka 2007, 12:58
Onko tuo .001 1999 busan koodia ja paljon 1999 busa:ssa on kierrosrajoittimen rpm?
Voisiko tuosta tulkita, että kun kierrokset ovat yli 10601 rpm se nostaa prosessorissa injectorin keskeytykselle määrätyn lipun ja
kierrosten laskiessa alle 10504 rpm se laskee injectorin keskeytys lipun.
Oli vaan pientä pohdintaa.
MakeRptCmt (0X304C, "brif RPM > 10,601 RPM; set flag
");
MakeRptCmt (0X304E, "10,504 RPM");
MakeRptCmt (0X3052, "brif 10,504 < RPM < 10,601
");
MakeRptCmt (0X3054, "clear injector disable flag if RPM < 10,504
");
Mappien karttojen rpm jaosta.
map A type I, 40*21 (40 = 800 rpm - 12000 rpm)
rpm jako näyttäisi menevän 800 rpm:stä 5200 rpm:ään 200 rpm:n jaolla ja siitä eteenpäin 400 rpm:n 12000 rpm:ään asti
map A type II, 40*23 rpm:n osalta sama jako
Map A type III, 8*15 (8 = 600 rpm - 2000 rpm) jako 200 rpm:n välein
Map A type IV, 8*13 rpm:n osalta sama jako
B mapissa samat jaot
V mappi sytytys 29*23 (29 = 800 rpm - 12000 rpm) 800 rpm:stä 12000 rpm:ään 400 rpm:n jaolla
Se olisi mielenkiintoista tietää pystyykö muuttamaan rpm jakoa, tietysti katukäyttöön olevassa pyörässä on parempi kun
Pienillä kierroksilla jako on tiheämpää, mutta vaikka ratakäyttöön tarkoitetussa pyörässä olisi parempi kun
jako olisi korkeilla kierroksilla tiuhempaa, eli sillä käyttöalueella.
Eihän siitä tietysti busaan paljon ole hyötyä, mutta jos noissa muissakin suzuki:ssa olisi saman tyylinen ecu.
[color=#000000]Onko tuo .001 1999 busan koodia ja paljon 1999 busa:ssa on kierrosrajoittimen rpm?
Voisiko tuosta tulkita, että kun kierrokset ovat yli 10601 rpm se nostaa prosessorissa injectorin keskeytykselle määrätyn lipun ja
kierrosten laskiessa alle 10504 rpm se laskee injectorin keskeytys lipun.
Oli vaan pientä pohdintaa.
MakeRptCmt (0X304C, "brif RPM > 10,601 RPM; set flag
");
MakeRptCmt (0X304E, "10,504 RPM");
MakeRptCmt (0X3052, "brif 10,504 < RPM < 10,601
");
MakeRptCmt (0X3054, "clear injector disable flag if RPM < 10,504
");
Mappien karttojen rpm jaosta.
map A type I, 40*21 (40 = 800 rpm - 12000 rpm)
rpm jako näyttäisi menevän 800 rpm:stä 5200 rpm:ään 200 rpm:n jaolla ja siitä eteenpäin 400 rpm:n 12000 rpm:ään asti
map A type II, 40*23 rpm:n osalta sama jako
Map A type III, 8*15 (8 = 600 rpm - 2000 rpm) jako 200 rpm:n välein
Map A type IV, 8*13 rpm:n osalta sama jako
B mapissa samat jaot
V mappi sytytys 29*23 (29 = 800 rpm - 12000 rpm) 800 rpm:stä 12000 rpm:ään 400 rpm:n jaolla
Se olisi mielenkiintoista tietää pystyykö muuttamaan rpm jakoa, tietysti katukäyttöön olevassa pyörässä on parempi kun
Pienillä kierroksilla jako on tiheämpää, mutta vaikka ratakäyttöön tarkoitetussa pyörässä olisi parempi kun
jako olisi korkeilla kierroksilla tiuhempaa, eli sillä käyttöalueella.
Eihän siitä tietysti busaan paljon ole hyötyä, mutta jos noissa muissakin suzuki:ssa olisi saman tyylinen ecu.[/color]