LSR muualla ku meillä

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: LSR muualla ku meillä

Kirjoittaja Heksa » 01 Huhti 2012, 12:44

tenhulttio kirjoitti:
Heksa kirjoitti:Mp-messuilla käytiiin milelenkiintoinen keskustelu:
Eräs suht nopea bussi-kuski meinas huggerin auttavan
kenttä-ajoissa...
Sillä oli aika hyvät perustelutkin asian puolesta..
Mitäs mieltä muut?
Kerro nyt mitkä oli ne perustelut?
Ite en kyllä keksi miksi se olis parempi. Jos jotkut mittaukset sen todistaa, niin sitte uskon.
Ei siihen varmaan mitään tuulitunneli mittauksia oo olemassa...
Ku en tarkasti muista...
jotenkin ilma virtaa,pyörii erilailla takarenkaan edessä..
vähä samaa ku, jos katetaan takarengas piiloon...
Siksi asiaa täälläkin kyselin

Kirjoittaja tenhulttio » 01 Huhti 2012, 12:11

Heksa kirjoitti:Mp-messuilla käytiiin milelenkiintoinen keskustelu:
Eräs suht nopea bussi-kuski meinas huggerin auttavan
kenttä-ajoissa...
Sillä oli aika hyvät perustelutkin asian puolesta..
Mitäs mieltä muut?
Kerro nyt mitkä oli ne perustelut?
Ite en kyllä keksi miksi se olis parempi. Jos jotkut mittaukset sen todistaa, niin sitte uskon.

Kirjoittaja Heksa » 31 Maalis 2012, 14:16

Mp-messuilla käytiiin milelenkiintoinen keskustelu:
Eräs suht nopea bussi-kuski meinas huggerin auttavan
kenttä-ajoissa...
Sillä oli aika hyvät perustelutkin asian puolesta..
Mitäs mieltä muut?

Kirjoittaja jarim » 31 Maalis 2012, 12:22

Liika matala ei ole tarinoiden mukaan muutenkaan hyvä koska samojen tarinoiden mukaan generoi pyörrettä takarenkaalle ja pito heikkenee...

Kirjoittaja snuggles » 31 Maalis 2012, 12:17

Ja näin matalilla vehkeillä ei sitte kannata lähtee nopeusajoon, pieni pomppu kentäs ni siitä lähtee:
http://eatmyink.smugmug.com/Motorcy....=1&s=XL

Kirjoittaja snuggles » 26 Maalis 2012, 21:52

Kyl se taitaa olla radan vika jenkeissä, ja tyypillisesti järjestäjätaho ei ota syytä niskoilleen. Tääl meil ei taida olla muutoksia tiedossa kenttien pintaan, silti aion ajaa eka vedot tunnustellen onko tuntuma niinko pitää.

Kirjoittaja jakehaanpää » 25 Maalis 2012, 19:10

Siä ku ruvetaan lähempänä 400:n nopeuksis liikkumaan niin väistämättä noi Jarin mainitsemat jutut varmaan korostuvat. Harrastepohjalla ku Härmässä vedetään niin voi tehojen ja nopeuden lisäysten huumassa jäädä muu osa eli jarrut ja alusta lähinnä jäädä maltillisempien nopeuksien asteelle, Toivottavasti ei.

Kirjoittaja Arctikdiver » 25 Maalis 2012, 15:13

Tulee mielee, että olisko jo menty liian pitkälle aerodynaamisten ja muiden huippunopeuteen tähtäävien ratkaisuiden kanssa... Unohdettu turvallinen ajettavuus ja ohjattavuus sekä mahdollisesti jousitus. Jotain poikkeavaa sivutuulikomponenttia tai epätasaisuutta... Niin pelin hallinta menetetty. Nää vaan pohdintana taustoista tapahtuneisiin perehtymättä.

Toivon hartaasti ettei kotoisissa karkeloissa ala vahinkoja sattumaan. Ylenpalttisten tehohirviöiden rakentamisen yhteydessä mietittäs ajettavuutta ja hallittavuutta tilanteissa jotka eivät ole ideaalit. Juu tiedän oon tavallaan kukkahattu tällä saralla. Ei vaan oo mukava kun hyville ihmisille sattuu kohdalle sitä huonompaa hiihtokeliä.

Siinä mielessä kannatan jonkinlaista edes harrastajien keskenään sovittavista ja valvottavista turvallisuuteen tähtäävistä sekä sitä edistävistä pelisäännöistä toiminnassa ja rakenteissa... ???

Olipa vaikee selkoinen kirjoitelma hajatelmista...

-jari-
ps Kirjoitus ainoastaan mun kanta ei minkään ryhmittymän.

Kirjoittaja Simppa70 » 25 Maalis 2012, 14:48

snuggles kirjoitti:Olikos nää kaatumiset tapahtunu jarrutusalueella, ainakin Shoemakerilla. Niil on paikoin kehnompia ratoja ku meillä, pinta muuttuu lähdöstä jarruun, ei hyvä.
Käsittääkseni tosiaan jarrualuella tääkin kaatuminen tapahtunu.

Kirjoittaja snuggles » 25 Maalis 2012, 12:27

Olikos nää kaatumiset tapahtunu jarrutusalueella, ainakin Shoemakerilla. Niil on paikoin kehnompia ratoja ku meillä, pinta muuttuu lähdöstä jarruun, ei hyvä.

Kirjoittaja Simppa70 » 25 Maalis 2012, 09:59

"Tuloksista taasen, vaparibusalla ajettu 100m/s kerhoon, Karl Gunter 224.6mph / 361,46kmh"

Sama mies kaatunut pahasti eilen, luita mennyt ainakin rikki, toivotaan et selviäis niillä...




Edited By Simppa70 on 1332658807

Kirjoittaja jiihoo » 25 Maalis 2012, 08:33

-Artsi- kirjoitti:Have we met, yet?

yv:tä lähetetty Artsille

Kirjoittaja -Artsi- » 25 Maalis 2012, 00:13

jiihoo kirjoitti:Shoemakerin ennätys seisovalla maililla taitaa olla 433 km/h, joten "ihan kohtuukova vetomies".

Mikäs Billyn nurin vei?

Ja jiihoo, allekirjoituksesta päätellen olet huudeilta? Have we met, yet? :welcome:

Kirjoittaja jiihoo » 24 Maalis 2012, 11:32

Shoemakerin ennätys seisovalla maililla taitaa olla 433 km/h, joten "ihan kohtuukova vetomies".

Kirjoittaja snuggles » 24 Maalis 2012, 11:04

Jenkkien tarkoista säännöistä huolimatta juuri alkaneessa Texas mile tapahtumassa jo eka nurin, Billy Shoemaker, joka on jonkin sortin konkari nopeusajoissa. Kylkiluita poikki ym.
Tuloksista taasen, vaparibusalla ajettu 100m/s kerhoon, Karl Gunter 224.6mph / 361,46kmh

Ylös