Kenttäajot Joensuu 21.8.2010

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Kenttäajot Joensuu 21.8.2010

Kirjoittaja RHead » 23 Syys 2010, 10:11

Saako kuvia kopioida omaan käyttöön?


Kyllä saa

Oliskos näistä mahdollista saada omaan käyttöön ihan täyskokoista kuvaa? Siis tietysti omasta pyörästä otetusta kuvasta.


Kyllä on. Jos haluat aikaisemmin laita viestiä. Kuvat tulevat olemaan ennen joulua julkaistavalla Busanistit Goes Racing 2010.

Kirjoittaja Sekottaja » 22 Syys 2010, 22:52

RHead kirjoitti:KUVIA!!
Oliskos näistä mahdollista saada omaan käyttöön ihan täyskokoista kuvaa? Siis tietysti omasta pyörästä otetusta kuvasta. :D

Kirjoittaja Robin » 22 Syys 2010, 21:54

RHead kirjoitti:KUVIA!!

Hienoja kuvia, kiitos :)

Saako kuvia kopioida omaan käyttöön?

Kirjoittaja ysi-ärrä » 22 Syys 2010, 20:50

Todella hyviä kuvia oot laittanu Kimmo. Ollappa jo ens kesä ja uudet kujeet.
Kuva

Kirjoittaja busajasa » 22 Syys 2010, 20:44

RHead kirjoitti:KUVIA!!
Wow.. hienoja kuvia taas kerran. Kiitokset kuvaajalle!

Kirjoittaja RHead » 22 Syys 2010, 20:24

Kirjoittaja waiski10 » 05 Syys 2010, 21:51

Tuollane jääny kameraan

Sen voi laittaa galleriaan kuka osaa.

Kirjoittaja jarim » 31 Elo 2010, 15:26

Päivä kun päivä, menee muiden tapahtumien edelle. :D Ja heinäkuun viimonen viikonloppu kuulostaisi mainiolta!

Kirjoittaja RHead » 31 Elo 2010, 14:42

Mitä muuta ongelmaa etukäteen päätetyssä päivässä se kun että sopiiko kentälle. Kuten tämänkin vuoden tapahtumassa asia oli etukäteen sovittu mutta kun uus kone tulee uudelle aikataululle niin silloin me saamme väistyä.

Idea hyvä ja vois olla useampi päivämäärä milloin järjestetään kuitenkin kesäkuun alusta heinäkuun loppuun pitäs olla kesäaikataulut lennoilla joten enempi aikaa olla kentällä.
Mulle sinänsä käy hyvin esim heinäkuun viimeinen viikonloppu.
Sit kun kerran päätetään niin sitä on hankalampi siirtää jos sattuu tulemaan myöhemmin joitain kiihdytyskisoja joita ei ole tiedossa silloin.

Kirjoittaja ysi-ärrä » 31 Elo 2010, 14:38

PetriK kirjoitti:Tämä oli hienosti järjestetty. Olisiko mahdollista alkaa suunnittelemaan jo 2011 tapahtumaa, lähinnä esim ajankohtaa ? Tämä elokuun loppupuoli alkaa säiden puolesta olemaan jo hankalampi kuin heinäkuun loppu sekä sateita että nopeutta ajatellen. Heinäkuussa loppupuolella ei olisi muitakaan tapahtumia kalenterissa joten se olisi oma suosikki - vaan mitä sanovat muut ?
Kyllä passaa tännekkin aikasempi ajankohta. Tosin syksyllä alkaa puhaltaan syysmyrskyt,jospa sattuisivat myötäsiksi :D

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 30 Elo 2010, 22:25

PetriK kirjoitti:Tämä oli hienosti järjestetty. Olisiko mahdollista alkaa suunnittelemaan jo 2011 tapahtumaa, lähinnä esim ajankohtaa ? Tämä elokuun loppupuoli alkaa säiden puolesta olemaan jo hankalampi kuin heinäkuun loppu sekä sateita että nopeutta ajatellen. Heinäkuussa loppupuolella ei olisi muitakaan tapahtumia kalenterissa joten se olisi oma suosikki - vaan mitä sanovat muut ?
Samaa mieltä. Eityisesti toivoisin, että ei menisi päällekkäin minkään varttimailitapahtuman kanssa. Nyt meni päällekkäin Kiikalan Burn Out Partyn kanssa. Voi olla samana viikonloppuna jonkun muun riennon kanssa, kunhan ei samana päivänä.

Kirjoittaja PetriK » 30 Elo 2010, 20:46

Tämä oli hienosti järjestetty. Olisiko mahdollista alkaa suunnittelemaan jo 2011 tapahtumaa, lähinnä esim ajankohtaa ? Tämä elokuun loppupuoli alkaa säiden puolesta olemaan jo hankalampi kuin heinäkuun loppu sekä sateita että nopeutta ajatellen. Heinäkuussa loppupuolella ei olisi muitakaan tapahtumia kalenterissa joten se olisi oma suosikki - vaan mitä sanovat muut ?

Kirjoittaja ysi-ärrä » 27 Elo 2010, 15:56

jarim kirjoitti:
snuggles kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu :;): ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.

Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.

Tuohonkin verrattuna ihmettelin kun keskiviikkona tosiaan penkin mukaan 20hp puuttui ja silti tuo laite kulki saman mitä esim. Jamonaattorin pyörä ja vielä pidemmillä välityksillä. Eli sikäli kyllä voisi sanoa että ei taida tehoa puuttua. Eilen ja tänään huomasin että kytkin sutii. Siinä taitaa olla syy siihen tehonpuutteeseen penkityksessä.
Tänään viimeksi oon käyny keskusteluja busan viriviri hommeleista, ja näyttää siltä että kunhan syyskuu on ohitse, ja mopotti siirtyy talviunille, niin keväällä kun taas heräilee niin uudet sisuskalut on sisäänsä saanu :p
Niin ei tartte perkele enää tahkota noita ALLE kolmensadan nopeuksia :;):

Kirjoittaja jarim » 27 Elo 2010, 13:52

snuggles kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu :;): ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.

Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.
Tuohonkin verrattuna ihmettelin kun keskiviikkona tosiaan penkin mukaan 20hp puuttui ja silti tuo laite kulki saman mitä esim. Jamonaattorin pyörä ja vielä pidemmillä välityksillä. Eli sikäli kyllä voisi sanoa että ei taida tehoa puuttua. Eilen ja tänään huomasin että kytkin sutii. Siinä taitaa olla syy siihen tehonpuutteeseen penkityksessä.

Kirjoittaja snuggles » 27 Elo 2010, 13:45

ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu :;): ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.
Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.

Ylös