Takakatteenpultti

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Takakatteenpultti

Kirjoittaja Sotka » 10 Touko 2011, 22:55

b-ossi kirjoitti:
Sotka kirjoitti:Joko lähti ??
Tänään lähti , poraamalla ! Uusi teippi katteeseen 34 euroo . Pihtikäsittelyn tulos !
Pultille siis ISO MOI :fight:
Ja teippejähän onneksi saa rahalla :blues:
Eli loppu hyvin, kaikki hyvin... Ei kun ladulle :bike:

Kirjoittaja b-ossi » 10 Touko 2011, 22:19

Sotka kirjoitti:Joko lähti ??
Tänään lähti , poraamalla ! Uusi teippi katteeseen 34 euroo . Pihtikäsittelyn tulos !

Kirjoittaja Sotka » 24 Huhti 2011, 22:14

Joko lähti ??

Kirjoittaja same » 18 Huhti 2011, 23:52

Voisko sen porata kokonaan pois kokoon 10mm ja reikään M8 alumiininen niittimutteri.



Edited By same on 1303160052

Kirjoittaja Dösällä » 18 Huhti 2011, 22:51

Kanta poikki ja tasaseksi, poraus keskelle ja joko halvalla vastakierretapilla nysä pois tai kalliimmalla torx-tapilla joka ei laajenna ongelmakohtaa kierrettäessä. Jos kaikki muu menee mönkään niin tarkka poraus keskelle (olikohan kierrekoko M8?) 7-millisellä ja kierretapilla alkuperäinen kierre esille.
Noin sen tekisin jos en käyttäisi usein irroitettavissa kierreosissa korroosionestävää öljyä. Alumiinin ja teräksen liitto ei koskaan ole pitkäikäinen...

Kirjoittaja b-ossi » 18 Huhti 2011, 22:23

Snowman kirjoitti:
b-ossi kirjoitti:
b-ossi kirjoitti:
Jep torxavain katkesi pultinkannan sisään . Pajavasaraa seuraavaksi .

Ei auta vasarointi . WD-40 ja CRC:tä suihkittu satulan puolelta . Onko tiedossa muita irroitusaineita ?

Lämpöä.. Vaikka tehokkaalla kolvilla tai lämpöpuhaltimella lämmittää pulttia penkin puolelta. Sitten iskumeisselillä irti.
Kolvi kuullostaa kyllä kokeilemisen arvoiselta idealta . :bulb:

Kirjoittaja Snowman » 18 Huhti 2011, 13:37

b-ossi kirjoitti:
b-ossi kirjoitti:
tilt kirjoitti:Mulla ne on torx-kannalla, onnistuisiko sillä paremmin kuin 6-kololla?

Jep torxavain katkesi pultinkannan sisään . Pajavasaraa seuraavaksi .

Ei auta vasarointi . WD-40 ja CRC:tä suihkittu satulan puolelta . Onko tiedossa muita irroitusaineita ?
Lämpöä.. Vaikka tehokkaalla kolvilla tai lämpöpuhaltimella lämmittää pulttia penkin puolelta. Sitten iskumeisselillä irti.

Kirjoittaja sam77 » 18 Huhti 2011, 13:33

Dremelillä "leikata" kantaan viilto ja sitten taspäisellä meisselillä auki.

Kirjoittaja b-ossi » 18 Huhti 2011, 12:30

b-ossi kirjoitti:
tilt kirjoitti:Mulla ne on torx-kannalla, onnistuisiko sillä paremmin kuin 6-kololla?

Jep torxavain katkesi pultinkannan sisään . Pajavasaraa seuraavaksi .
Ei auta vasarointi . WD-40 ja CRC:tä suihkittu satulan puolelta . Onko tiedossa muita irroitusaineita ?

Kirjoittaja b-ossi » 18 Huhti 2011, 08:39

tilt kirjoitti:Mulla ne on torx-kannalla, onnistuisiko sillä paremmin kuin 6-kololla?
Jep torxavain katkesi pultinkannan sisään . Pajavasaraa seuraavaksi .

Kirjoittaja tilt » 18 Huhti 2011, 08:24

Mulla ne on torx-kannalla, onnistuisiko sillä paremmin kuin 6-kololla?

Kirjoittaja Sotka » 17 Huhti 2011, 22:21

Moi.
Jos olet jo pihdeillä rouhinut sen niin lienee melko rupinen??
Ok siis tongit kylkeen tukevasti ja vasaralla pultin päätyyn napakoita lyöntejä ja samalla väännä auki.. Vasaroi siveästi ja koita saada vääntöä tarpeeksi eli ei hakata kieliposkella :1087

Kirjoittaja b-ossi » 17 Huhti 2011, 21:41

Miten aukaista kuormansidontapultti ? 6 kolo ei pidä . Lukkopihdit pitää , mut pultti vääntyy rupelille . :angry:

Ylös