Kirjoittaja BussiJussi » 31 Maalis 2006, 21:39
ksthb kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:gold kirjoitti:Mitä muuten Kst tai Kujo tuumaatte, paljonko tuolla paketilla tulis voimaa takaselle lisää?
Kyllä pitäs tulla voimaa VÄHINTÄÄN se 20hp:tä lisää! Mullakin tuli sunnilleen samanlaisella systeemillä +25hp:tä! Mitä nää on?: Air Injection Block Off Plates w/Gaskets?????? ja tää?: Billet Velocity Stacks????? Ei ummarra, niin ei ummarra!! Kummatkohan nokkina "paremmat", 2 vakio imunokkaa, vai yoshin stage 1:set!? KSTHB? 25hp:tä!
Joo, hyvin pitkälti se parikymmentä hepoo takikselle ja arvio on aika varovainen ettei kenenkään tarvii pettyy. Todellisuutta toi kuitenkin lähes satavarmasti on, sen verran koneita olen viritellyt tässä vuosien varrella (autot/mopot).
Toki joka kerta olen epäonnistunut ennakko spekulaatiossa.
Viimeiset kaks virittämääni busan konetta, erään -04 lupasin 185 hp tuli 187Hp. Toinen vissiin -01, lupasin max 184 hp tuli 188hp. Hmm.. voihan olla että tässä arviossa erehdyn enemmän. ???
Hmm.. isolohkokin meni 3 hepalla pieleen
230 hp arvion kone tehoo ja 233 hp tuli
Toki olisihan kiva sanoo että tolla setillä saa lisää +30 hp mutta todellisuus on useesti kuitenkin toinen.
Hmm... tota mietin pari sekkaa, putkisto +13 hp, nokka +6hp, putsari ja suppilot noin pari heppaa per kapale, hmm.. aika lähelle kaks kymmentä hp.
Hmm.. ja tolla setillä joka sullakin on, pitäs saada 37-41 hp lisää. Hmm.. kansi ei taida olla ihan optimivireessä?
Hmm.. olin näkeväni jossai kuvan kannesta joka oli sun mopoon menossa? ihan kun käsi olis käyny?
No lopuksi sai tolla paketilla 20 tai 25 hp niin hintansa väärtti se ainaski mun mielestä on
Se kansi, josta näit kuvii, oli menossa siihen busaan, jonka virtauksia mittailitte talvella! Eli Kotkan suuntaan! Mulla VIELÄ vakio kansi, jonka "ongelman" korjaan, mutta vasta ens talvena!! Niin, mitä käytännön eroo on siis yoshin stage 1:llä, verrattuna busan 2:lla omalla imunokalla!?
:p :p
[quote="ksthb"][color=#000000][quote="BussiJussi"][quote="gold"]Mitä muuten Kst tai Kujo tuumaatte, paljonko tuolla paketilla tulis voimaa takaselle lisää?[/quote]
Kyllä pitäs tulla voimaa VÄHINTÄÄN se 20hp:tä lisää! Mullakin tuli sunnilleen samanlaisella systeemillä +25hp:tä! Mitä nää on?: Air Injection Block Off Plates w/Gaskets?????? ja tää?: Billet Velocity Stacks????? Ei ummarra, niin ei ummarra!! Kummatkohan nokkina "paremmat", 2 vakio imunokkaa, vai yoshin stage 1:set!? KSTHB? [url=http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2005.jpg]25hp:tä![/url][/quote]
Joo, hyvin pitkälti se parikymmentä hepoo takikselle ja arvio on aika varovainen ettei kenenkään tarvii pettyy. Todellisuutta toi kuitenkin lähes satavarmasti on, sen verran koneita olen viritellyt tässä vuosien varrella (autot/mopot).
Toki joka kerta olen epäonnistunut ennakko spekulaatiossa.
Viimeiset kaks virittämääni busan konetta, erään -04 lupasin 185 hp tuli 187Hp. Toinen vissiin -01, lupasin max 184 hp tuli 188hp. Hmm.. voihan olla että tässä arviossa erehdyn enemmän. ??? :D
Hmm.. isolohkokin meni 3 hepalla pieleen
230 hp arvion kone tehoo ja 233 hp tuli :shocked:
Toki olisihan kiva sanoo että tolla setillä saa lisää +30 hp mutta todellisuus on useesti kuitenkin toinen.
Hmm... tota mietin pari sekkaa, putkisto +13 hp, nokka +6hp, putsari ja suppilot noin pari heppaa per kapale, hmm.. aika lähelle kaks kymmentä hp.
Hmm.. ja tolla setillä joka sullakin on, pitäs saada 37-41 hp lisää. Hmm.. kansi ei taida olla ihan optimivireessä?
Hmm.. olin näkeväni jossai kuvan kannesta joka oli sun mopoon menossa? ihan kun käsi olis käyny?
No lopuksi sai tolla paketilla 20 tai 25 hp niin hintansa väärtti se ainaski mun mielestä on
:thumbup:[/color][/quote]
[color=#000000]Se kansi, josta näit kuvii, oli menossa siihen busaan, jonka virtauksia mittailitte talvella! Eli Kotkan suuntaan! Mulla VIELÄ vakio kansi, jonka "ongelman" korjaan, mutta vasta ens talvena!! :D Niin, mitä käytännön eroo on siis yoshin stage 1:llä, verrattuna busan 2:lla omalla imunokalla!?
:p :p[/color]