Akku tyhjäksi nopeasti / huoltoa mikkelissä?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Akku tyhjäksi nopeasti / huoltoa mikkelissä?

Kirjoittaja storbacka » 29 Tammi 2010, 00:16

Jonkun verran pitää olla virtaa että pensapumppu saa tehtyä tarpeeksi painetta. Muuten ei mäkistartilla lähde. Näin ainakin omien kokemuksien mukaan noi ruiskupelit käyttäytyy.

Kirjoittaja martti » 28 Joulu 2009, 10:46

waiski10 kirjoitti:
Dösällä kirjoitti:Onnistuuko mäkistartti?

Ei onnistu. pitää olla virtaa.
Pikku pikku herätevirta pitäs olla ennekuin vaihtovirtalaturi suostuu yhteityökykyseksi seksi seksi seksi :1087

Kirjoittaja waiski10 » 27 Joulu 2009, 20:35

Dösällä kirjoitti:Onnistuuko mäkistartti?

Ei onnistu. pitää olla virtaa.

Kirjoittaja Dösällä » 27 Joulu 2009, 20:02

Jaksanu ny parempaa ketjua etsiä niin laitetaan tähän kyssäri;
jos busan akku jostain syystä pääsee tyhjenemään täysin, saako sitä käyntiin millään paitsi apuvirralla/latauksella? Lähinnä G2&up kiinnostaa kun on ajonestoa ja muutakin elektroniikkaa niin ettei oma taito kaikkeen taivu.
Onnistuuko mäkistartti?

Kirjoittaja 83-1175441819 » 12 Kesä 2009, 19:57

Kannattaa noita uusiakin akkuja latailla kunnolla siinä ennen asennusta heti hapotuksen jälkeen että heräävät toimintaan.
oli sitten kuinka Yuasa tahansa.ja jos joku kiinan akku niin voihan siitä tehdä leivänpaahtimen :cool:

Kirjoittaja Mrk » 12 Kesä 2009, 10:24

Alternator on laturi lontoon murteella, mutta kyllä ne siellä Mikkelissä suomeakin ymmärtävät :p

Kirjoittaja 116-1117441574 » 12 Kesä 2009, 09:07

Matso kirjoitti:Jos jännite paljon alle 13,5v akun navoista kierrostaessa niin laturia veikkaisin..tai akku...itselläni uusi akku ei kestänny 3kk pidempään...

Akku on lähes uusi, joten tuskin se vika on siinä...mikäs tuo laturi olikaan englanniksi? Pitäisi varmaan laittaa hakuun.

Kirjoittaja 77-1231347869 » 11 Kesä 2009, 23:27

Jos jännite paljon alle 13,5v akun navoista kierrostaessa niin laturia veikkaisin..tai akku...itselläni uusi akku ei kestänny 3kk pidempään...

Kirjoittaja 116-1117441574 » 11 Kesä 2009, 22:44

Ajeltiin Helsingistä Mikkeliin, matkan varrella yksi pysähdys. Kun yritin käynnistää koneen perillä, oli akku jo niin tyhjä, ettei mitään toivoa saada konetta käyntiin.

Mikä voisi tyhjentää akun näin nopeasti? Pari päivää sitten mittailin jännitteen moottorin käydessä noin 5 000 k/min, oli alle korjauskäsikirjassa mainitun jännitteen. Joku osa on siis *askana, mutta mikä?

Ja toinen kysymys samaan hengenvetoon: mihin kannattaisi pyörä viedä huoltoon Mikkelissä? Täällä olisi tarkoitus olla ensi viikon puoliväliin asti, ei taida saada pyörää kuntoon tässä ajassa?

Ylös