Kirjoittaja BussiJussi » 24 Elo 2008, 23:46
No niin.... Nyt omakin busa käytetty virtalukon tarkastuksessa.... Ja tietty menee johto väärää reittiä, joten vaihtoon menee virtalukko! Eihän siinä vielä mitään. Kovasssa moottorijarrutuksessa, syttyy FI-valo joskus harvoin, ja senkin vikakoodin tarkastutin samalla.(vian saanut tänä kesänä ajettua esiin n.10 kertaa) (Tietty en meinannut saada "ajettua vikaa päälle", ennen huoltoa, mutta pitkän uurastamisen jälkeen onnistui) Keväällä oli huoltopaikkaan tullut viimeinen päivitys vikakoodeihin, muttei tietenkän vielä uuden busan vikakoodeja siinä ollut! Vikakoodin numeron antoi, mutei kertonut mikä vika. Pikainen soitto Suzukille, mutta olivat kaikki lähteneet vkl:n viettoon.... Tietty moista vikakoodia ei gen1 busa tunnekkaan. Sitten muihin Suzuki mallien vikakoodeihin verratessa, vika paikallistettiin tyhjäkäynti "venttiililiin tms" Tuntikin ihan loogiselta, koska vikakoodin tullessa, kaasu muuttuu on/off tyyppisex. No onnex menee noi viat takuun piiriin, ja korjataan, kun seuraavan kerran käytän mopoo ko. paikassa, jolloin toivottavasti konettakin päivitetty HIEMAN pirteämmäksi...(aiheesta enemmän, kun projekti alkaa)
:p :p
[color=#000000]No niin.... Nyt omakin busa käytetty virtalukon tarkastuksessa.... Ja tietty menee johto väärää reittiä, joten vaihtoon menee virtalukko! Eihän siinä vielä mitään. Kovasssa moottorijarrutuksessa, syttyy FI-valo joskus harvoin, ja senkin vikakoodin tarkastutin samalla.(vian saanut tänä kesänä ajettua esiin n.10 kertaa) (Tietty en meinannut saada "ajettua vikaa päälle", ennen huoltoa, mutta pitkän uurastamisen jälkeen onnistui) Keväällä oli huoltopaikkaan tullut viimeinen päivitys vikakoodeihin, muttei tietenkän vielä uuden busan vikakoodeja siinä ollut! Vikakoodin numeron antoi, mutei kertonut mikä vika. Pikainen soitto Suzukille, mutta olivat kaikki lähteneet vkl:n viettoon.... Tietty moista vikakoodia ei gen1 busa tunnekkaan. Sitten muihin Suzuki mallien vikakoodeihin verratessa, vika paikallistettiin tyhjäkäynti "venttiililiin tms" Tuntikin ihan loogiselta, koska vikakoodin tullessa, kaasu muuttuu on/off tyyppisex. No onnex menee noi viat takuun piiriin, ja korjataan, kun seuraavan kerran käytän mopoo ko. paikassa, jolloin toivottavasti konettakin päivitetty HIEMAN pirteämmäksi...(aiheesta enemmän, kun projekti alkaa)
:p :p[/color]