Kirjoittaja PetriK » 29 Syys 2006, 17:01
Pöly jää yleensä putsariin jos ei sauma vuoda, puhalluskoe on ainut tapa testata sauman pitävyys. Korjaukseen kannattaa käyttää muoviliimaa ympäri ja teippiä päälle. esim kuumaliimalla en saanut pitävää saumaa ja teippikin aina luisti pois moottorin lämmetessä.
Huohotinletkustakin tulee tavaraa, mutta se ei jää hiekkapölynsekaisena hiontatahnan omaisena mönjänä kurkkuun, vaan enemmänkin tuntuu öljyisenä luistavana pintana.
Päinvastoin kuin mitä artsi kertoi muistaakseni huohotinletku tulee keskelle ja PAIR letku reunaan joten tässä tapauksessa tuskin on huohotusöljyt joista on kysymys.
Tietysti jos pair vuotaa käänteisesti niin voi se tuoda pakokaasuja kurkkuun. Tämän saa testattua imemällä pair letkusta - ei saisi vuotaa paljoa. Sen sijaan puhallus pitäisi avata läpät ja äänen olla kuin trumpetista.
Edited By PetriK on 1159538572
[color=#000000]Pöly jää yleensä putsariin jos ei sauma vuoda, puhalluskoe on ainut tapa testata sauman pitävyys. Korjaukseen kannattaa käyttää muoviliimaa ympäri ja teippiä päälle. esim kuumaliimalla en saanut pitävää saumaa ja teippikin aina luisti pois moottorin lämmetessä.
Huohotinletkustakin tulee tavaraa, mutta se ei jää hiekkapölynsekaisena hiontatahnan omaisena mönjänä kurkkuun, vaan enemmänkin tuntuu öljyisenä luistavana pintana.
Päinvastoin kuin mitä artsi kertoi muistaakseni huohotinletku tulee keskelle ja PAIR letku reunaan joten tässä tapauksessa tuskin on huohotusöljyt joista on kysymys.
Tietysti jos pair vuotaa käänteisesti niin voi se tuoda pakokaasuja kurkkuun. Tämän saa testattua imemällä pair letkusta - ei saisi vuotaa paljoa. Sen sijaan puhallus pitäisi avata läpät ja äänen olla kuin trumpetista.[/color]
Edited By PetriK on 1159538572