APUA!

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: APUA!

Kirjoittaja Jape79 » 27 Maalis 2019, 21:27

Nopeestihan tuo vika löyty :thumbup:

Kirjoittaja Pontsei » 27 Maalis 2019, 16:13

TPS anturi oli jäätynyt ja se muovi käikäle hajonnut sen sisältä, myöskin TPS liitin oli huono, nyt johdot tinattu ja toimii :;): kaiken tämän lisäksi olin kytkenyt ajatuksissani iap anturin imusarjaan :oho:

Kirjoittaja Pontsei » 26 Maalis 2019, 18:46

Hieman taustatietoa, eli rakentelin Escort mk1 -02 Busan moottorilla, tulee asfaltti sprintti käyttöön. Ensimmäistä versiota kävin dynossa ajamassa, moottori toimi hyvin ja kierti nätisti rajoittajaan asti, sitten tuli rytinää kun vetoakseli hajosi... No auto talliin ja rakensin uuden veto järjestelmän ja uudestaan dynoon kokeilemaan, nyt jostain syystä afr menee todella rikkaalle noin 8000rpm jälkeen eikä jaksa mennä ylös asti. Kävin jäällä testaamassa, muuten kaikki toimii mutta ei kierrä kunnolla..? Missä voisi olla vikaa? Mittaristo ei anna vikakoodit kuin c92, jolla ei liene tähän vaikutusta. Paikallaan kun antaa nopeasti kaasua, niin lyö tulta imupuolelle, sitäkään ei tehnyt aluksi :O kaikki vinkit tervetulleita :bulb:

Ylös