Kirjoittaja jouniri » 31 Elo 2014, 10:06
finvalp kirjoitti:Tehetin koneeseen aikanaan remontin nostolevyn asennuksessa , tarkistettiin laatikko ja laakeroinnit samalla .
Kun kone käynnistettiin , katkesi pako nokka akseli hammaspyörän puolelta ensimmäisten nokkien välistä .
Pelkääjän puolen Puolanjohdot oli omasta huolimattomuudesta johtuen väärin ja poksahti .
Oisko poksahdus voinu katkasta akselin ? Onko KELLÄÄN KOSKAAN KATKENNU AKSELEITA ?
Onni onnettomuudessa , kaikki meni hyvin loppujen lopuksi . Venat säily ehjänä ja ite sai oppia Busan moottorin pura ja kokoa taidon .
Mopolla ajettukki jo kolmisen tonnia ilman huolia muusta kuin takapyörän silenemisestä ennenaikaisesti
Pikkusen kiukkunen on kun kääntää kahvaa
Eilen penkitettiin 288 hv/237 Nm takapyörältä ja asfaltti on +13 lämpötilassa ihan hillittömän liukasta
Aikanaan Taxista katkesi nokka-akseli vastaavasta kohdasta kuin sullakin, tosin sillä oli ajettu koneen kasauksen jälkeen puoli kautta ja poksasti vartti hommissa.
[quote="finvalp"]Tehetin koneeseen aikanaan remontin nostolevyn asennuksessa , tarkistettiin laatikko ja laakeroinnit samalla .
Kun kone käynnistettiin , katkesi pako nokka akseli hammaspyörän puolelta ensimmäisten nokkien välistä .
Pelkääjän puolen Puolanjohdot oli omasta huolimattomuudesta johtuen väärin ja poksahti .
Oisko poksahdus voinu katkasta akselin ? Onko KELLÄÄN KOSKAAN KATKENNU AKSELEITA ?
Onni onnettomuudessa , kaikki meni hyvin loppujen lopuksi . Venat säily ehjänä ja ite sai oppia Busan moottorin pura ja kokoa taidon .
Mopolla ajettukki jo kolmisen tonnia ilman huolia muusta kuin takapyörän silenemisestä ennenaikaisesti :thumbup:
Pikkusen kiukkunen on kun kääntää kahvaa :tapu:
Eilen penkitettiin 288 hv/237 Nm takapyörältä ja asfaltti on +13 lämpötilassa ihan hillittömän liukasta :D[/quote]
[color=#000000]Aikanaan Taxista katkesi nokka-akseli vastaavasta kohdasta kuin sullakin, tosin sillä oli ajettu koneen kasauksen jälkeen puoli kautta ja poksasti vartti hommissa.[/color]