Nokka akselin katkeaminen - Gen 1

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Nokka akselin katkeaminen - Gen 1

Kirjoittaja finvalp » 31 Elo 2014, 23:19

Kyllä se ehjä on , uuden vaihtaminen ei varmaan talvella ole maailman huonoin idea

Kirjoittaja jarim » 31 Elo 2014, 11:11

Säilyikö ketju ehjänä finvalp?

Kirjoittaja jouniri » 31 Elo 2014, 10:06

finvalp kirjoitti:Tehetin koneeseen aikanaan remontin nostolevyn asennuksessa , tarkistettiin laatikko ja laakeroinnit samalla .
Kun kone käynnistettiin , katkesi pako nokka akseli hammaspyörän puolelta ensimmäisten nokkien välistä .
Pelkääjän puolen Puolanjohdot oli omasta huolimattomuudesta johtuen väärin ja poksahti .
Oisko poksahdus voinu katkasta akselin ? Onko KELLÄÄN KOSKAAN KATKENNU AKSELEITA ?

Onni onnettomuudessa , kaikki meni hyvin loppujen lopuksi . Venat säily ehjänä ja ite sai oppia Busan moottorin pura ja kokoa taidon .

Mopolla ajettukki jo kolmisen tonnia ilman huolia muusta kuin takapyörän silenemisestä ennenaikaisesti :thumbup:
Pikkusen kiukkunen on kun kääntää kahvaa :tapu:

Eilen penkitettiin 288 hv/237 Nm takapyörältä ja asfaltti on +13 lämpötilassa ihan hillittömän liukasta :D
Aikanaan Taxista katkesi nokka-akseli vastaavasta kohdasta kuin sullakin, tosin sillä oli ajettu koneen kasauksen jälkeen puoli kautta ja poksasti vartti hommissa.

Kirjoittaja finvalp » 31 Elo 2014, 09:42

Tehetin koneeseen aikanaan remontin nostolevyn asennuksessa , tarkistettiin laatikko ja laakeroinnit samalla .
Kun kone käynnistettiin , katkesi pako nokka akseli hammaspyörän puolelta ensimmäisten nokkien välistä .
Pelkääjän puolen Puolanjohdot oli omasta huolimattomuudesta johtuen väärin ja poksahti .
Oisko poksahdus voinu katkasta akselin ? Onko KELLÄÄN KOSKAAN KATKENNU AKSELEITA ?

Onni onnettomuudessa , kaikki meni hyvin loppujen lopuksi . Venat säily ehjänä ja ite sai oppia Busan moottorin pura ja kokoa taidon .

Mopolla ajettukki jo kolmisen tonnia ilman huolia muusta kuin takapyörän silenemisestä ennenaikaisesti :thumbup:
Pikkusen kiukkunen on kun kääntää kahvaa :tapu:

Eilen penkitettiin 288 hv/237 Nm takapyörältä ja asfaltti on +13 lämpötilassa ihan hillittömän liukasta :D

Ylös