Valmiita lifepo4 akkuja

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Valmiita lifepo4 akkuja

Kirjoittaja tenhulttio » 17 Tammi 2011, 10:20

Eipä taida LiPo akku toimia suoriltaan tourinkimopossa. Sarjassa (siis akun sisällä kennot on sarjassa) lataaminen ei tuo samaa jännitettä kaikille kennoille -> toiset kennot tulee ylitäyteen kun toiset jää vajaaksi. Lähde wiki
Tietty jos joku rakentaa vähän elekrtoniikkaa laturin ja akun väliin niin sitte toimii :comp

Kirjoittaja Kekku » 12 Tammi 2011, 20:57

villeh kirjoitti:
Kekku kirjoitti:Moi röhnöttäjä.

Mulla tallissa nyt tollanen akku:
http://www.hobbycity.com/hobbyci....t=11916
Pistin Busaan:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Ja hyvin lähtee, paremmin kuin sieltä kuuluisan palmun alta.
Painaa 269g:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Ja maksaa jopa 28 taalaa.
Vaatii kyllä tollasen balanssilaturin varikolle, 23 taalaa:
http://www.hobbycity.com/hobbyci....ct=7028
Ei vaadi kummoisia kytkentöjä kuten kuvasta näet.
Ei tinaamista, ei irto kennoja, ei 300 euroa...

Ton voi ladata esim 14-16V välille minne halutaan, minkä ecu ym. sallii, mulla oli äskön 15V kennoissa kun liipaisimesta painoin, virtaa riittää tossa 130A kerralla ulos,
tosta esim:
http://www.hobbycity.com/hobbyci....t=11955
,saa ulos 360A jos tarvii. Vakio busa ottaa startatessa jotain vajaa 100A.

Voin ruveta myymään niin on sit kotomaasta...

:)

Ari T

Toimiiko toi pyörän omalla laturilla ok????
Siis voisiko käyttää "tourinki" mopossa?


Se nähdään ensi kesänä.

Korkeintaan se räjähtää ja kaikki kuolee.

http://www.youtube.com/watch?v=gCrzL82fiJ0

http://www.youtube.com/watch?v=-DcpANRFrI4&feature=related

siis joo, ei tourinkiin.
1/4 ok, ehkä...




Edited By Kekku on 1294859092

Kirjoittaja villeh » 12 Tammi 2011, 20:46

Kekku kirjoitti:Moi röhnöttäjä.

Mulla tallissa nyt tollanen akku:
http://www.hobbycity.com/hobbyci....t=11916
Pistin Busaan:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Ja hyvin lähtee, paremmin kuin sieltä kuuluisan palmun alta.
Painaa 269g:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Ja maksaa jopa 28 taalaa.
Vaatii kyllä tollasen balanssilaturin varikolle, 23 taalaa:
http://www.hobbycity.com/hobbyci....ct=7028
Ei vaadi kummoisia kytkentöjä kuten kuvasta näet.
Ei tinaamista, ei irto kennoja, ei 300 euroa...

Ton voi ladata esim 14-16V välille minne halutaan, minkä ecu ym. sallii, mulla oli äskön 15V kennoissa kun liipaisimesta painoin, virtaa riittää tossa 130A kerralla ulos,
tosta esim:
http://www.hobbycity.com/hobbyci....t=11955
,saa ulos 360A jos tarvii. Vakio busa ottaa startatessa jotain vajaa 100A.

Voin ruveta myymään niin on sit kotomaasta...

:)

Ari T
Toimiiko toi pyörän omalla laturilla ok????
Siis voisiko käyttää "tourinki" mopossa?

Kirjoittaja Kekku » 12 Tammi 2011, 20:07

Moi röhnöttäjä.

Mulla tallissa nyt tollanen akku:
http://www.hobbycity.com/hobbyci....t=11916
Pistin Busaan:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Ja hyvin lähtee, paremmin kuin sieltä kuuluisan palmun alta.
Painaa 269g:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Ja maksaa jopa 28 taalaa.
Vaatii kyllä tollasen balanssilaturin varikolle, 23 taalaa:
http://www.hobbycity.com/hobbyci....ct=7028
Ei vaadi kummoisia kytkentöjä kuten kuvasta näet.
Ei tinaamista, ei irto kennoja, ei 300 euroa...

Ton voi ladata esim 14-16V välille minne halutaan, minkä ecu ym. sallii, mulla oli äskön 15V kennoissa kun liipaisimesta painoin, virtaa riittää tossa 130A kerralla ulos,
tosta esim:
http://www.hobbycity.com/hobbyci....t=11955
,saa ulos 360A jos tarvii. Vakio busa ottaa startatessa jotain vajaa 100A.

Voin ruveta myymään niin on sit kotomaasta...

:)

Ari T

Kirjoittaja 82-1232688863 » 12 Tammi 2011, 16:09

Racing Batteries LiFePO4 -akkuja ois nyt tarjolla ihan valmiina ja kotomaasta.
Huippujuttu meille, jotka vihaavat sähkötöitä ja kolvaamista. Painonsäästöä nuilla saa ihan mielettömästi vs. normaalit akut, eli suorituskykyä lisää ja salamaakin ymmärtääkseni piisaa enemmän kuin tavan "salkuissa".

Ylös