Nokkien ajoituksesta

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Nokkien ajoituksesta

Kirjoittaja jarim » 17 Tammi 2010, 23:16

Sekottaja kirjoitti:Joo kaikille sylintereille tulossa lyhyet imukurkut. Pyörähän oli vielä syksyllä slipareita lukuunottamatta vakio. Muutoksia siis tuo pakonokan vaihto, airbox ja putkisto. Sais nuo budjetti viritykset paikalleen niin vois viedä keväällä jonnekin säätöön. Jos hyviä säätöpaikkoja tiedossa missä pystyvät tekemään ohjelman vakio boksiin, niin saa ehdotella.

TT-Motorsport

Kirjoittaja Sekottaja » 17 Tammi 2010, 22:17

Joo kaikille sylintereille tulossa lyhyet imukurkut. Pyörähän oli vielä syksyllä slipareita lukuunottamatta vakio. Muutoksia siis tuo pakonokan vaihto, airbox ja putkisto. Sais nuo budjetti viritykset paikalleen niin vois viedä keväällä jonnekin säätöön. Jos hyviä säätöpaikkoja tiedossa missä pystyvät tekemään ohjelman vakio boksiin, niin saa ehdotella.

Kirjoittaja BussiJussi » 17 Tammi 2010, 19:09

Varmistus kyssäri ammattilaisille: IMUnokkaa pitäs saada pari astetta isommille asteille. Ei jaksais alkaa astelevyä virittelemään, vaan "helpolla" selvitä. Eli imunokassa pariastetta isommat asteet = imuventtiili n 2 kymppiä VÄHEMMÄN auki ykk:ssa? Eikö?

Kirjoittaja PetriK » 17 Tammi 2010, 16:11

Esim. 105/105 taitaa olla suosittu lukema normaalille putkiviritteiselle.

Varmaan koneessa kaikissa pytyissä myös lyhyet suppilot ?

Kirjoittaja Sekottaja » 17 Tammi 2010, 15:16

Mihinkäs asteisiin olis hyvä ajoittaa gen 1 nokat? Pakonokaksi olisi siis tulossa vakio imunokka ja imunokaksi jäisi vakio. Vakio nokilla vissiin 105/105. Busa muuten vakio paitsi airbox-modi ja koko putkisto.

Ylös