Kirjoittaja jokkebusa » 06 Maalis 2006, 09:25
morientes b-brotherssit ja sisterit kans ! vaikka tuolla sälekaihtimien takana lumenhuitaleet leijailee tälläkin ma-aamuhetkellä kohti routaista maankamaraa, niin johan sitä ollaan taas kuitenkin niin suht lähellä tän vuoden tärkeintä a-luokan b-hetkeä. niinpä minäkin sain sitten itteäni niskasta kiinni, ja talutetuksi sinne mopotalliin bussea tulevalle ajokaudelle valmistelemaan.
noiden normihuoltojen lisäksi on tarkoitus rempata ne etuiskarit öhlinssisalvoin voideltuna, ja myös kytkimen motarijarrupulikka on meninki svetsata yhtenäiseksi, ellei valmista modipakettia ole suomenniemeltä saatavissa....
ne päävalojen hiuksenohuet piuhat meinaan vaihtaa 1.5 neliöisikisi, että kestävät nuita extremelamppujen virranottoa hiukka paremmin ku ne orggiset miniatyyrinöörit.
no kytkin onkin jo osasina, ja tänään kaiketi kirvoitan noi iskaritkin.
kytkimen rakennetta ihmetellessä voisi ehkä sanoa, että eipä ihme jos silloin tällöin saa varsinkin nätissä lähdössä semmosen hyppyhepulin kuin mtä on joskus tehnyt.
ne vaimennusjouset nääs...
ilmeisesti tarkoitus on, että kun siellä on erilaisilla jousivakioilla varustettuja ferelleitä repullinen, niin toi toimisi yhteensä ikäänkuin progressiisivisin jousin varustettu paketin pitäsi toimia. se yks hennompi fieteri on siis ainoa, joka on koko ajan kontaktissa molempiin vastepintoihinsa. ne muut on enemmän ja vähemmän pyörimässä koloissaan miten sattuu, joten eipä tosiaan ihme jos hypyttääkin joskus ja eineen kenties äänekäskin konstruktio tuo on.
tietennii, pakkojen kitka öljykalvoineen kytkimen avoinna olleessan saa vissiin noi muutkin jouset kontaktiin liukurunkojen kanssa, ja keskipakovoimakin heittää jousia poteroidensa pohjalle jollakin voimalla. silti noissa jousissa on kirkkaita kulumakohtia sen verran että ovat ainakin jonkinverran pyörineet kuormittamottomina ollessaan, ja justiinsa tyhjäkäynnillä vaihde vapaalla ton vois kuvitella aiheuttavan sitä pientä helinääkin sieltä kytkinposken tienoilta....
vai miten tähän asiaan/ väittämään suhtautuvat arvoisat moottoritohtorit, eli olenkos nyt ollenkaan oikeilla jäljillä ...?
ja kun noita kytkinkoreja ootte moditelleet, niin kyseessä on kaiketi ollut vainen se toisiopuolen kiinteäksi tehty rihlakori, ja siihen tyrneempi paininlevy ja jousisarja kans ?
mullehan toi kytkimen pitovoima ei maailman suuri juttu ole, ku ei tarkoitus niitä vartteja alkaan sen kummemmin kellottaan vieläkään, mut josko muuten pelittää paremmin ku hyppyherkkäorggis, niin niin ihan tehtaalaistakin remppasettiä vois harkita hankkivansa...
onks moista yhtään hyllyssä... cujooooo....???
[color=#000000]morientes b-brotherssit ja sisterit kans ! vaikka tuolla sälekaihtimien takana lumenhuitaleet leijailee tälläkin ma-aamuhetkellä kohti routaista maankamaraa, niin johan sitä ollaan taas kuitenkin niin suht lähellä tän vuoden tärkeintä a-luokan b-hetkeä. niinpä minäkin sain sitten itteäni niskasta kiinni, ja talutetuksi sinne mopotalliin bussea tulevalle ajokaudelle valmistelemaan.
noiden normihuoltojen lisäksi on tarkoitus rempata ne etuiskarit öhlinssisalvoin voideltuna, ja myös kytkimen motarijarrupulikka on meninki svetsata yhtenäiseksi, ellei valmista modipakettia ole suomenniemeltä saatavissa....
ne päävalojen hiuksenohuet piuhat meinaan vaihtaa 1.5 neliöisikisi, että kestävät nuita extremelamppujen virranottoa hiukka paremmin ku ne orggiset miniatyyrinöörit.
no kytkin onkin jo osasina, ja tänään kaiketi kirvoitan noi iskaritkin.
kytkimen rakennetta ihmetellessä voisi ehkä sanoa, että eipä ihme jos silloin tällöin saa varsinkin nätissä lähdössä semmosen hyppyhepulin kuin mtä on joskus tehnyt.
ne vaimennusjouset nääs...
ilmeisesti tarkoitus on, että kun siellä on erilaisilla jousivakioilla varustettuja ferelleitä repullinen, niin toi toimisi yhteensä ikäänkuin progressiisivisin jousin varustettu paketin pitäsi toimia. se yks hennompi fieteri on siis ainoa, joka on koko ajan kontaktissa molempiin vastepintoihinsa. ne muut on enemmän ja vähemmän pyörimässä koloissaan miten sattuu, joten eipä tosiaan ihme jos hypyttääkin joskus ja eineen kenties äänekäskin konstruktio tuo on.
tietennii, pakkojen kitka öljykalvoineen kytkimen avoinna olleessan saa vissiin noi muutkin jouset kontaktiin liukurunkojen kanssa, ja keskipakovoimakin heittää jousia poteroidensa pohjalle jollakin voimalla. silti noissa jousissa on kirkkaita kulumakohtia sen verran että ovat ainakin jonkinverran pyörineet kuormittamottomina ollessaan, ja justiinsa tyhjäkäynnillä vaihde vapaalla ton vois kuvitella aiheuttavan sitä pientä helinääkin sieltä kytkinposken tienoilta....
vai miten tähän asiaan/ väittämään suhtautuvat arvoisat moottoritohtorit, eli olenkos nyt ollenkaan oikeilla jäljillä ...?
ja kun noita kytkinkoreja ootte moditelleet, niin kyseessä on kaiketi ollut vainen se toisiopuolen kiinteäksi tehty rihlakori, ja siihen tyrneempi paininlevy ja jousisarja kans ?
mullehan toi kytkimen pitovoima ei maailman suuri juttu ole, ku ei tarkoitus niitä vartteja alkaan sen kummemmin kellottaan vieläkään, mut josko muuten pelittää paremmin ku hyppyherkkäorggis, niin niin ihan tehtaalaistakin remppasettiä vois harkita hankkivansa...
onks moista yhtään hyllyssä... cujooooo....???[/color]