Kirjoittaja jarim » 19 Elo 2005, 12:42
Airboxmodin myötä voit ehkä joutua rikastamaan seosta, tuskin laihentamaan, ja vakioecu säätynee aivan tarpeeksi hyvin, tuskin tarttet tekluusioneita tai muitakaan ihme värkkejä. 
Mulla ei ole kokemusta minkälaisen muutoksen tuo pelkkä airboxmodi tuo vrt. vakioon kun vaihtelin putkenkin samaan syssyyn. Joku pelkän boximodin tehnyt voisi kertoilla tilanteesta ennen vs. jälkeen? Joka tapauksessa vakioboksilla + tuplaputkilla (Viper bolt-onit) oli säädöt "+5, 0, 0" eli 1/3 kaasunasennolla +5% rikkaammalla, 2/3 ja täyskaasu vakiona. Nyt Yoshin 4-2-1 ja modattu boksi "+5, +10, +10".
[color=#000000]Airboxmodin myötä voit ehkä joutua rikastamaan seosta, tuskin laihentamaan, ja vakioecu säätynee aivan tarpeeksi hyvin, tuskin tarttet tekluusioneita tai muitakaan ihme värkkejä. :)
Mulla ei ole kokemusta minkälaisen muutoksen tuo pelkkä airboxmodi tuo vrt. vakioon kun vaihtelin putkenkin samaan syssyyn. Joku pelkän boximodin tehnyt voisi kertoilla tilanteesta ennen vs. jälkeen? Joka tapauksessa vakioboksilla + tuplaputkilla (Viper bolt-onit) oli säädöt "+5, 0, 0" eli 1/3 kaasunasennolla +5% rikkaammalla, 2/3 ja täyskaasu vakiona. Nyt Yoshin 4-2-1 ja modattu boksi "+5, +10, +10".[/color]