Busan lämmöt

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Busan lämmöt

Kirjoittaja jarim » 16 Huhti 2005, 21:15

Normaalia se on, kuten Kujo sanoi niin iso kone --> paljon lämpöä. :)

Kirjoittaja 118-1106829594 » 16 Huhti 2005, 20:33

Juu samaa huomasin kanssa ... hitaassa kaupunkiajossa lämmöt nousi nopeesti, mut flekti piti ne kuitenkin aisoissa. Sehän lienee ton vipperän tarkotuskin, kun ajoviimaa ei oo ??? En tiiä onko mitenkään pelkästään uuden bussin ongelma? Kait sitä uudesa koneessa kitkat on aluks sen verran suuremmat et lämpee helpommin, mut ei ku hanaa :bike:

Kirjoittaja Kujo » 16 Huhti 2005, 10:16

Iso moottori tuottaa paljon lämpöä. Normaalia se on, kunhan flekti kykenee pitämään lämmöt kurissa paikallaankin.

Kirjoittaja tervis » 16 Huhti 2005, 07:45

Joo uutena bussin omistajana huomasin myös saman ilmiön et lämmöt on näilläkin keleillä melkein puolessa ja kun vähän parkkiksella pyörähtelee nii puhallin jo huutaa. Normaaliako?

Kirjoittaja 98-1107020274 » 15 Huhti 2005, 23:18

Mites muilla,kaupunki pyörityksessä näinkin viileällä kelillä (n.9c)tuntuu että käy liian kuumana,ei tarvi kun vähän aikaa liikennevaloissa oottaa kun puhallin jo rupeaa pyörimään..lienee normaalia? ???

Ylös