Kirjoittaja 70-1085386739 » 02 Syys 2004, 09:39
Juu ei, sillä kaikissa "oikeissa" -01 malleissa on jo vakiona uudenmallinen kiristin.
"Mitä hajosi", ... no jos ketju on päässyt hypäämään oikein kunnolla, niin muutaama vena ja mäntä, nyt ainakin. Itse kansi, nokka-akselien rattaat ja nokkaketju ovat myös mitä todennäköisimmin saaneet siipeensä. Ei siis mikään halpa remontti tiedossa.
Tuon rempan pitäisi mennä kyllä maahantuojan/huoltoliikkeen piikkiin, varsinkin jos pyörä ei ole ns. omatuonti ja sitä on edes kerran huollatettu ns. virallisella Suzukin huoltokorjaamolla. Huoltoliikkeen olisi nimittäin pitänyt moinen huomata, ja vaihtaa se kiristin samantien, mitään sen ihmeempiä vaatimuksia/kehoituksia. Tuosta nokkaketjun kiristäjästähän on olemassa maailmanlaajuinen Suzukin virallinen takaisinkutsu.
[color=#000000]Juu ei, sillä kaikissa "oikeissa" -01 malleissa on jo vakiona uudenmallinen kiristin.
"Mitä hajosi", ... no jos ketju on päässyt hypäämään oikein kunnolla, niin muutaama vena ja mäntä, nyt ainakin. Itse kansi, nokka-akselien rattaat ja nokkaketju ovat myös mitä todennäköisimmin saaneet siipeensä. Ei siis mikään halpa remontti tiedossa. :(
Tuon rempan pitäisi mennä kyllä maahantuojan/huoltoliikkeen piikkiin, varsinkin jos pyörä ei ole ns. omatuonti ja sitä on edes kerran huollatettu ns. virallisella Suzukin huoltokorjaamolla. Huoltoliikkeen olisi nimittäin pitänyt moinen huomata, ja vaihtaa se kiristin samantien, mitään sen ihmeempiä vaatimuksia/kehoituksia. Tuosta nokkaketjun kiristäjästähän on olemassa maailmanlaajuinen Suzukin virallinen takaisinkutsu.[/color]