Kirjoittaja 99-1105013487 » 09 Tammi 2005, 14:28
Ton tyyppistä ratkaisua ruiskun säätöön arvelin Busassa just käytettävänkin.Aattelin vaan kysellä just Busan ratkaisuista,koska siihen on palikkaa/vaihtoehtoja varmasti paljon saatavilla just turbokäyttöön.Harmi vaan,kun ei oo ollu mahdollisuutta päästä oikein läheltä katteleen rakennelmia,mitä nyt jossain kisavarikoilla vähän kurkkinut.
Mulla oman Hornetin turbotus etenee pikkuhiljaa,kun saan noi liian kovat puristukset alas.Sit tarvis vielä tehdä just toi ruiskun "tuunaus".Pari kesää ajellu liian kovilla puristuksilla,niin nyt alkaa riittää se moottorin kilkatus.Moottori auki ja matalat männät sisälle,niin voi alkaa ruuvaamaan vähän paineitakin.
Tarvii varmaan kysellä myös ProBoostista noiden ohjausyksiköiden ja lisäsuuttimien saatavuudesta/hinnoista.Viaberista jo jotain tarjouksia oon kysellykin.
[color=#000000]Ton tyyppistä ratkaisua ruiskun säätöön arvelin Busassa just käytettävänkin.Aattelin vaan kysellä just Busan ratkaisuista,koska siihen on palikkaa/vaihtoehtoja varmasti paljon saatavilla just turbokäyttöön.Harmi vaan,kun ei oo ollu mahdollisuutta päästä oikein läheltä katteleen rakennelmia,mitä nyt jossain kisavarikoilla vähän kurkkinut.
Mulla oman Hornetin turbotus etenee pikkuhiljaa,kun saan noi liian kovat puristukset alas.Sit tarvis vielä tehdä just toi ruiskun "tuunaus".Pari kesää ajellu liian kovilla puristuksilla,niin nyt alkaa riittää se moottorin kilkatus.Moottori auki ja matalat männät sisälle,niin voi alkaa ruuvaamaan vähän paineitakin.
Tarvii varmaan kysellä myös ProBoostista noiden ohjausyksiköiden ja lisäsuuttimien saatavuudesta/hinnoista.Viaberista jo jotain tarjouksia oon kysellykin.[/color]