Kirjoittaja BoomBoom » 02 Touko 2023, 22:37
Hei,
Uutena nistinä kyselen kun kawasakin customin jälkeen kaikki on taas uutta ja outoa.
Kävin heittämässä koeajon öljyn ja renkaiden vaihdon jälkeen, yllättäin vesisatessa.
LEnkin jälkeen ihmettelin kun keulaputkien välistä nousee vesihöyryä niin että pleksi, (tai miksi sitä nyt sanotaa) on ihan märkänä sisäpuolelta, ei siis pisaroita vaan höyrystä. voiko johtua mistä?
Koneen lämmöt mittarin mukaan puolivälissä, tosin kun ottaa virrat pois ja laittaa uudestaan virrat niin lämpömittari menee tappiin(onko normaali) ja kun käynnistää niin menee puoliväliin
Laitos on oletettavasti -12 mallia, en valmistenumerolla saanut tarkkaa tietoa mutta ainakin värityksen mukaan osuis vuosi.
Vinkkejä/neuvoja otetaan vastaan
Ps. onko bussissa normaalisti avoin laakeri renkaissa? olivatten 37tkm ajetussa erimielenkiintoisen näköiset
[color=#000080]Hei,
Uutena nistinä kyselen kun kawasakin customin jälkeen kaikki on taas uutta ja outoa.
Kävin heittämässä koeajon öljyn ja renkaiden vaihdon jälkeen, yllättäin vesisatessa.
LEnkin jälkeen ihmettelin kun keulaputkien välistä nousee vesihöyryä niin että pleksi, (tai miksi sitä nyt sanotaa) on ihan märkänä sisäpuolelta, ei siis pisaroita vaan höyrystä. voiko johtua mistä?
Koneen lämmöt mittarin mukaan puolivälissä, tosin kun ottaa virrat pois ja laittaa uudestaan virrat niin lämpömittari menee tappiin(onko normaali) ja kun käynnistää niin menee puoliväliin
Laitos on oletettavasti -12 mallia, en valmistenumerolla saanut tarkkaa tietoa mutta ainakin värityksen mukaan osuis vuosi.
Vinkkejä/neuvoja otetaan vastaan
Ps. onko bussissa normaalisti avoin laakeri renkaissa? olivatten 37tkm ajetussa erimielenkiintoisen näköiset[/color]