Kirjoittaja Jape79 » 29 Maalis 2024, 19:18
suiza kirjoitti:Jape79 kirjoitti:Noniin, talvi menikin näppärästi crossipyörällä jäärataa harrastaessa.
Pääsi oikein kunnon naurut kun nosti tankin pystyyn suuttimia irrottaakseen. En muistanukaan että Motoparkissa ratkesi taas painekotelo irti joutu punomaan tuon kiinni sillä mitä käytettävissä oli. Rautalankaa ja nippusiteitä. No, hyvin kesti vielä Motorgracen ja pari ajosettiä ajaa :p
Improvisoitu painekotelon kiinnitys
Suuttimet kävi Finjectorilla, ei löytynyt syytä tai vikaa noista, 1.1% sisään tuotot, suihkun muoto ja tiiveys ok ???
Rapsa
Ei siis kentälle tänä kesänä. Ajellaan sitä rataa ja tourinkia.
Ratahommaa varten pitää taikoa lisää kallistuskulmaa kun Motoparkissa alko polvipalojen lisäksi kulua myös pyörän alimmat osat. Tuo hoitunee helpoiten nostamalla perää abaut 50mm. Tällä vissin myös keulakulma muuttuu siten että tuo kääntyy mutkaan vähän hanakammin.
Perän nostoon taidan tehdä samanlaiset reikäsäätöiset koiranluut mitkä on myös laskemista varten mutta säätövara vaan päivänvastaiseen suuntaan.
Tuossa Gen 1:ssä ottaa oikealta kate maahan, kun enempi kanttaa, muttei vasemmalta. Sanoisin, että juuri enempää ei Busaa sitten pysty kanttaamaankaan. Perän nosto ei kuulosta sille, että ainakaan kierrosajat paranevat. Itsellä oli joskus Gen 1 jatketut koiranluut ja ratalla ne hidastivat ajoa. Ohjaus alkaa haukkoa ja painoa siirtyy entistä enemmän keulaan jo muutenkin keulapainoisessa vehkeessä.
Jarruttaminen ja mutkaan taittaminen on vakiota epämääräisempää, jos perää nostaa.
Tuossa Gen 1:ssä ottaa oikealta kate maahan, kun enempi kanttaa, muttei vasemmalta. Sanoisin, että juuri enempää ei Busaa sitten pysty kanttaamaankaan. Perän nosto ei kuulosta sille, että ainakaan kierrosajat paranevat. Itsellä oli joskus Gen 1 jatketut koiranluut ja ratalla ne hidastivat ajoa. Ohjaus alkaa haukkoa ja painoa siirtyy entistä enemmän keulaan jo muutenkin keulapainoisessa vehkeessä.
Jarruttaminen ja mutkaan taittaminen on vakiota epämääräisempää, jos perää nostaa.
Pitänee kuitenkin kokeilla. Oma fiilis tällä hetkellä että ei haittaisi vaikka herkemmin kääntyisi, nyt saa vääntämällä vääntää että saa pyörän riittävän kallelleen. Nopeestihan tuon sitten vakio korkoon palauttaa jos huonommaksi menee.
Vai joutuuko sitten ostamaan kohta jonkun kilosen sporttipärrän rata hommia varten, jos ei busasta mieleistä saa ajaa…
[quote="suiza"][quote="Jape79"]Noniin, talvi menikin näppärästi crossipyörällä jäärataa harrastaessa.
Pääsi oikein kunnon naurut kun nosti tankin pystyyn suuttimia irrottaakseen. En muistanukaan että Motoparkissa ratkesi taas painekotelo irti joutu punomaan tuon kiinni sillä mitä käytettävissä oli. Rautalankaa ja nippusiteitä. No, hyvin kesti vielä Motorgracen ja pari ajosettiä ajaa :p
[url=https://flic.kr/p/2pDn3Jd]Improvisoitu painekotelon kiinnitys[/url]
Suuttimet kävi Finjectorilla, ei löytynyt syytä tai vikaa noista, 1.1% sisään tuotot, suihkun muoto ja tiiveys ok ???
[url=https://flic.kr/p/2pDnAdB]Rapsa[/url]
Ei siis kentälle tänä kesänä. Ajellaan sitä rataa ja tourinkia.
Ratahommaa varten pitää taikoa lisää kallistuskulmaa kun Motoparkissa alko polvipalojen lisäksi kulua myös pyörän alimmat osat. Tuo hoitunee helpoiten nostamalla perää abaut 50mm. Tällä vissin myös keulakulma muuttuu siten että tuo kääntyy mutkaan vähän hanakammin.
Perän nostoon taidan tehdä samanlaiset reikäsäätöiset koiranluut mitkä on myös laskemista varten mutta säätövara vaan päivänvastaiseen suuntaan.
Tuossa Gen 1:ssä ottaa oikealta kate maahan, kun enempi kanttaa, muttei vasemmalta. Sanoisin, että juuri enempää ei Busaa sitten pysty kanttaamaankaan. Perän nosto ei kuulosta sille, että ainakaan kierrosajat paranevat. Itsellä oli joskus Gen 1 jatketut koiranluut ja ratalla ne hidastivat ajoa. Ohjaus alkaa haukkoa ja painoa siirtyy entistä enemmän keulaan jo muutenkin keulapainoisessa vehkeessä.
Jarruttaminen ja mutkaan taittaminen on vakiota epämääräisempää, jos perää nostaa.[/quote]
Tuossa Gen 1:ssä ottaa oikealta kate maahan, kun enempi kanttaa, muttei vasemmalta. Sanoisin, että juuri enempää ei Busaa sitten pysty kanttaamaankaan. Perän nosto ei kuulosta sille, että ainakaan kierrosajat paranevat. Itsellä oli joskus Gen 1 jatketut koiranluut ja ratalla ne hidastivat ajoa. Ohjaus alkaa haukkoa ja painoa siirtyy entistä enemmän keulaan jo muutenkin keulapainoisessa vehkeessä.
Jarruttaminen ja mutkaan taittaminen on vakiota epämääräisempää, jos perää nostaa.[/quote]
[color=#000080]Pitänee kuitenkin kokeilla. Oma fiilis tällä hetkellä että ei haittaisi vaikka herkemmin kääntyisi, nyt saa vääntämällä vääntää että saa pyörän riittävän kallelleen. Nopeestihan tuon sitten vakio korkoon palauttaa jos huonommaksi menee.
Vai joutuuko sitten ostamaan kohta jonkun kilosen sporttipärrän rata hommia varten, jos ei busasta mieleistä saa ajaa…[/color]