Kirjoittaja Jape79 » 29 Heinä 2018, 10:15
Nonnih, radallaan oli juuri niin mukavaa kun mitä sen ajattelinkin olevan Joutuu vielä aika reippaasti reenaamaan että kerkee edes hitaan ryhmän nopeimpien matkaan mutta väliäkös tuolla kun lystiä piisaa
Matkaan tuli lähdettyä aamulla viiden maissa, muisti tuppaa sen verran pätkimään ettei kaikkia käännöksiä perille asti muista, samalla tuli testattua puhelimen teline. Hyvin löysi navin opastuksella perille asti.
Päivän ensimmäiset ja onneksi viimeiset taisteluarvet tuli matkalla kun kurvasin levikkeelle taukoa pitämään jossa irtosora pääsi yllättämään ja pyörä pötkähti kyljelleen. Samassa tuli huomattua ettei kaatokatkaisija toimi, pyörä kävi kyljellään tyhjäkäyntiä kunnes tajusin sammuttaa tappokutkimestä :p��sein��n: Öljynpaineen valo paloi startin jälkeen luvattoman pitkään mutta ei tuohon ainakaan uusia sivuääniä tullut joten ilman suurempia vaurioita taidettiin selvitä.
Radalla kaikki sujui kuitenkin hyvin eikä matkalla tarvinnut muutakaan remonttia alkaa tekemään. Kuumasta kelistä johtuen renkaat on nyt ainakin ajettu huolella sisään vaikka vauhti ei radalla hurjaa ollutkaan
Kilometrejä reissulle tuli hitusen alle 700km, kotiin tullessa takki oli aivan tyhjä ja kroppa tuntui sille kun kun olisi kunnolla selkäänsä saanut. Sen verran lysti reissu oli kuitenkin että seuraavaa rata sessiota pitää alkaa suunnittelemaan jo tänään
[color=#000080]Nonnih, radallaan oli juuri niin mukavaa kun mitä sen ajattelinkin olevan :thumbup: Joutuu vielä aika reippaasti reenaamaan että kerkee edes hitaan ryhmän nopeimpien matkaan mutta väliäkös tuolla kun lystiä piisaa :tapu:
Matkaan tuli lähdettyä aamulla viiden maissa, muisti tuppaa sen verran pätkimään ettei kaikkia käännöksiä perille asti muista, samalla tuli testattua puhelimen teline. Hyvin löysi navin opastuksella perille asti.
[img]http://i1090.photobucket.com/albums/i371/jape-791/Suzuki%20Hayabusa%20k1/7CE00255-FC13-4BEC-961F-326EF5FBC4E2.jpg[/img]
Päivän ensimmäiset ja onneksi viimeiset taisteluarvet tuli matkalla kun kurvasin levikkeelle taukoa pitämään jossa irtosora pääsi yllättämään ja pyörä pötkähti kyljelleen. Samassa tuli huomattua ettei kaatokatkaisija toimi, pyörä kävi kyljellään tyhjäkäyntiä kunnes tajusin sammuttaa tappokutkimestä :p��sein��n: Öljynpaineen valo paloi startin jälkeen luvattoman pitkään mutta ei tuohon ainakaan uusia sivuääniä tullut joten ilman suurempia vaurioita taidettiin selvitä.
[img]http://i1090.photobucket.com/albums/i371/jape-791/Suzuki%20Hayabusa%20k1/AD0F14CB-A4FE-4DC0-BC8F-C7DAB1D91BEB.jpg[/img]
Radalla kaikki sujui kuitenkin hyvin eikä matkalla tarvinnut muutakaan remonttia alkaa tekemään. Kuumasta kelistä johtuen renkaat on nyt ainakin ajettu huolella sisään vaikka vauhti ei radalla hurjaa ollutkaan :thumbup:
[img]http://i1090.photobucket.com/albums/i371/jape-791/Suzuki%20Hayabusa%20k1/93D1B94D-9825-4F40-B711-992F104E2DD4.jpg[/img]
[img]http://i1090.photobucket.com/albums/i371/jape-791/Suzuki%20Hayabusa%20k1/5EAE5155-93EB-465C-8D67-87793D736874.jpg[/img]
Kilometrejä reissulle tuli hitusen alle 700km, kotiin tullessa takki oli aivan tyhjä ja kroppa tuntui sille kun kun olisi kunnolla selkäänsä saanut. Sen verran lysti reissu oli kuitenkin että seuraavaa rata sessiota pitää alkaa suunnittelemaan jo tänään :bike:[/color]