Kirjoittaja BaTTman » 21 Maalis 2017, 06:22
Touringissahan tuokin on varmaan ihan passelia. Jos körötellään yhdeksääkymppiä ja kierrokset ei nouse yli kuuden tonnin. Jos tykkää käydä radalla räppäilemässä ja vingutella konetta koko ajan yli yhdeksän tonnin, kannattaa varmaan sijoittaa öljyyyn, minkä ominaisuudet ovat hyvät lämpöisenäkin.
Ennen myös suositeltiin käytettäväksi samaa viskositeettiä kuin koneessa jo on. Vieläköhän näin on?
Itse suosin myös tuota Castrollia. Ei siinä kuitenkaan vielä niin paljoa säästä, että säästyneillä rahoilla uuden mopon ostaisi.
Edited By BaTTman on 1490070221
[color=#000000]Touringissahan tuokin on varmaan ihan passelia. Jos körötellään yhdeksääkymppiä ja kierrokset ei nouse yli kuuden tonnin. Jos tykkää käydä radalla räppäilemässä ja vingutella konetta koko ajan yli yhdeksän tonnin, kannattaa varmaan sijoittaa öljyyyn, minkä ominaisuudet ovat hyvät lämpöisenäkin.
Ennen myös suositeltiin käytettäväksi samaa viskositeettiä kuin koneessa jo on. Vieläköhän näin on?
Itse suosin myös tuota Castrollia. Ei siinä kuitenkaan vielä niin paljoa säästä, että säästyneillä rahoilla uuden mopon ostaisi.[/color]
Edited By BaTTman on 1490070221