Taxi II & Taxi III - vaparia ja ahdettua pukkaa kaudelle 2014

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Taxi II & Taxi III - vaparia ja ahdettua pukkaa kaudelle 2014

Kirjoittaja jouniri » 09 Kesä 2018, 19:01

Jahas, eipä ole tullut täällä hetkeen vierailtua.
Ollaan tehty nyt hiljaa ja hiljaisuudessa hommia etiä päin. Taxi II (vapari) pukkas 300,2rwhp penkissä jo jokin aika sitten ja enempää siitä tuskin ihan heti edes saadaankaan eli tolla set upilla menee kentälle sitten kun menee.




Edited By jouniri on 1528560139

Kirjoittaja jouniri » 16 Maalis 2017, 19:52

jarim kirjoitti:Ainakin tuon perusteella on.
Kiitos, lähinnä siksi kysely, etten anna Bking kannen mukana tulleita nokkia myydessä väärää infoa.

Kirjoittaja jarim » 16 Maalis 2017, 14:42

Ainakin tuon perusteella on.

Kirjoittaja jouniri » 16 Maalis 2017, 12:56

Onko B-king vakio nokat täysin samat kuin Gen2 vakio nokat?

Kirjoittaja jouniri » 14 Maalis 2017, 16:34

Huhtikuun aikana tapahtuvaa tallin siivousta,

https://www.facebook.com/Teamforcemajor/posts/1393130287405131

Kirjoittaja jouniri » 09 Maalis 2017, 11:35

Kysymys tietäjille, mulle tuli "vahingossa" läjä R1:sen moottorin osia mm. täydellinen kansi nokkineen, mutta mistä vuosimallista rojut on auki.

Eli onko R1:ssä millaisia vuosimallikohtaisia eroja moottorinosissa ja apulaitteissa?

Kirjoittaja jouniri » 25 Helmi 2017, 10:34

TFM Taxi II:n tulevan moottorin veivit ovat nyt valmiit, kuten myös uusi alalevy. Koska vielä ei ole saatu runko muutosta tehtyä siirtynee Taxi II:n uuden koneen istuttaminen runkoon Espanjaan. Kuljetusliike siis noukkii rojut Oulusta 30.4.2017 ja ne lienee Espanjassa 4.5.2017.

Taxi III:n on tarkoitus kasata Oulussa käyntikuntoon, siihen ei tällä kertaa muita muutoksia tule, kuin uusi kansi.

https://www.facebook.com/Teamforcemajor/?ref=aymt_homepage_panel

Kirjoittaja jouniri » 31 Joulu 2016, 19:42

Vuosi lähenee loppuaan kuten veivi projektikin.
Oikein nopiaa vuotta 2017 kaikille toivotteleepi koko TFM bändi.

https://www.facebook.com/Teamfor....theater

Kirjoittaja jouniri » 27 Joulu 2016, 21:20

Timba kirjoitti:
jouniri kirjoitti:Luotto on kova molempiin pyöriin joten kunhan muutama ehjä veto päästään edes tyyneen ajamaan, niin uskon että jonkin moisiin tuloksiin on resurssit.
Missä olette suunnitelleet mailin vetoja ajavan, nyt kun toimitte siellä Spanian suunnassa, jos olen oikein ymmärtänyt? Onko siellä toimintaa nopeusajossa samalla tavalla kuin täällä meillä?
Tuleva tukikohtamme sijaitsee Malagassa, kalusto on tällä hetkellä Oulussa, kuljetuksesta tänne on jo sovittu, mutta ajankohta vielä auki.

Espanjan pään treeni / "kisa" paikka on auki, mutta mahdollisimman läheltä Malagaa olisi tarkoitus kenttä käyttöön hankkia.

Jos ja kun luoja suo, niin että kalusto saadaan Elvingtoniin kelpaavaan kuosiin, niin tarkoitus olisi vuosittain sielläkin ajaa.

Espanjassa ei varsinaista LSR kulttuuria / tapahtumia ole, joten sitä aletaan tänne pystyttämään HCM (Hayabusa Club Marbella) ja TFM yhteistyöllä.

Ja edelleen jos ja kun luoja suo, niin pitkän tähtäimen tavoite on rakentaa TFM Kaxi (turbo) valmiiksi ja lähteä sen valmistuttua uudelle reissulle Bonnevilleen TFM Kaxi (Euroopan ensimmäinen turbo moottoripyörä) ahdettujen luokkaan, TFM Taxi II ja TFM Taxi III vapari luokkiin.
Jos sitä vaikka pysyttäisiin pystyssä eikä vettäkään tarvitsisi sataa?

Itseasiassa toi Bonnevilleen uudelleen meno tuli jollakin tasolla sovittua jo viime reissun päätteeksi kun se meni niin kuin meni lähinnä sateen vuoksi persiilleen.

Nyt kun on täällä Espanjassa ollut yli 6kk tekemättä mitään ruuvaus hommia, niin hinku ja motivaatio on kyllä kova päästä taas haalari hommia harrastamaan, pitäähän sitä eläkeläisellä joku harrastus olla, kun toi tupakka eikä kaljakaan ole koskaan maistunut.

Kirjoittaja Timba » 27 Joulu 2016, 18:12

jouniri kirjoitti:Luotto on kova molempiin pyöriin joten kunhan muutama ehjä veto päästään edes tyyneen ajamaan, niin uskon että jonkin moisiin tuloksiin on resurssit.

Missä olette suunnitelleet mailin vetoja ajavan, nyt kun toimitte siellä Spanian suunnassa, jos olen oikein ymmärtänyt? Onko siellä toimintaa nopeusajossa samalla tavalla kuin täällä meillä?

Kirjoittaja jouniri » 26 Joulu 2016, 12:45

Kirjoittaja jouniri » 25 Joulu 2016, 18:55

Timba kirjoitti:Kiitos samoin ja mukavaa että kirjoittelet vielä tänne foorumillekin. Kaikki keskustelu tuntuu siirtyneen tuonne naamakirjaan, mikä minusta on sääli. Toivottavasti näemme teiltä jälleen kovia tuloksia tulevana vuonna.

Pitänee kaudella 2017 keskittyä penkissä pelkästään säätämiseen ilman että vaparissa yrittää ottaa ulos sitä viimeistä hevosta ja ettei kaasupyörällä pyri ottamaan ulos sitä viimeistä sataa hevosta, niin saattaapi isommalla todennäköisyydellä päästä ajamaan muutaman vedon ihan ehjälläkin pyörällä. Lisäksi kun vielä pääsis eroon asentamis puolella eroon amatööri virheistä, niin sekin auttaisi pyörän ehjänä pysymymiseen. Mutta oppirahat on maksettava eikös se niin ole?

Luotto on kova molempiin pyöriin joten kunhan muutama ehjä veto päästään edes tyyneen ajamaan, niin uskon että jonkin moisiin tuloksiin on resurssit. Lisäksi kaasupyörässä ei enää riitä tiimin tietämys mennä eteenpäin tehojen suhteen ja sama lienee edessä vaparissakin kunhan uusi moottori käy penkissä / ladulla. Ts. Ei ole vaihtoehtona jatkaa kehitystyötä kuin TFM Kaxi eli turbo projektin parissa, siinä kun lähdetäänkin sitten nollasta.




Edited By jouniri on 1482684990

Kirjoittaja Timba » 25 Joulu 2016, 17:13

Kiitos samoin ja mukavaa että kirjoittelet vielä tänne foorumillekin. Kaikki keskustelu tuntuu siirtyneen tuonne naamakirjaan, mikä minusta on sääli. Toivottavasti näemme teiltä jälleen kovia tuloksia tulevana vuonna.

Kirjoittaja jouniri » 24 Joulu 2016, 01:51

TeamForceMajor Ry:n Joulu tervehdys,

https://www.facebook.com/Teamfor....?type=3

Eli oikein hyvää Joulua ja uutta vuotta 2017 kaikille!




Edited By jouniri on 1482537362

Kirjoittaja jouniri » 20 Joulu 2016, 19:48


Ylös