Kirjoittaja Crave » 11 Loka 2016, 16:19
Mulla on aikanaan ollut käytössä AEM:n AQ-1 ja sen jälkeen innovaten DL-32 muutamalla lisäpurkilla varustettuna.
Noista kahdesta ehdottomasti käyttäjäystävällisempi oli tuo AQ-1. Suurin miinus tuossa oli, että se ei ainakaan silloin ollut vielä mitenkään järkevästi laajennettavissa.
DL-32 suurin vahvuus taas on sen helppo laajennettavuus. Harmitusta lähinnä aiheutti se, että purkit liitettiin toisiinsa kuulokepiuhalla, joka irtoili aika helposti. Tosin siitäkin selvittiin nokareella silikoonia liitokseen. Myöskin softan osalta tuo tuntui tuon aemin jälkeen aika kivikautiselta.
Logbox oli kanssa jossain välissä harkinnassa, mutta joku ongelma siinäkin oli miksi siihen ei tullut päädyttyä, varmaankin pakolämpöjen puute, joka ajoi myös tuosta aemista innovateen.
Nää kokemukset on sitten n.4v takaa ja vain dragrace käytöstä, eli moni asia noiden kanssa on voinut muuttua.
Toki nämä kaikki tuntuu nykytiedolla hiukan hankalilta ja kömpelöiltä (ja vähän hintaviltakin) systeemeiltä verrattuna melkein mihin tahansa aftermarket ecuun josta tiedonkeruut yms. löytyy valmiina.
[color=#000080]Mulla on aikanaan ollut käytössä AEM:n AQ-1 ja sen jälkeen innovaten DL-32 muutamalla lisäpurkilla varustettuna.
Noista kahdesta ehdottomasti käyttäjäystävällisempi oli tuo AQ-1. Suurin miinus tuossa oli, että se ei ainakaan silloin ollut vielä mitenkään järkevästi laajennettavissa.
DL-32 suurin vahvuus taas on sen helppo laajennettavuus. Harmitusta lähinnä aiheutti se, että purkit liitettiin toisiinsa kuulokepiuhalla, joka irtoili aika helposti. Tosin siitäkin selvittiin nokareella silikoonia liitokseen. Myöskin softan osalta tuo tuntui tuon aemin jälkeen aika kivikautiselta.
Logbox oli kanssa jossain välissä harkinnassa, mutta joku ongelma siinäkin oli miksi siihen ei tullut päädyttyä, varmaankin pakolämpöjen puute, joka ajoi myös tuosta aemista innovateen.
Nää kokemukset on sitten n.4v takaa ja vain dragrace käytöstä, eli moni asia noiden kanssa on voinut muuttua. :)
Toki nämä kaikki tuntuu nykytiedolla hiukan hankalilta ja kömpelöiltä (ja vähän hintaviltakin) systeemeiltä verrattuna melkein mihin tahansa aftermarket ecuun josta tiedonkeruut yms. löytyy valmiina.[/color]