Kirjoittaja TeeCay » 05 Heinä 2016, 21:46
Tehoista ja hinnoista kokonaan ja osina kyselty niin laitetaan tännekin..
Jack Frost, eli Holeshot Racing:n pääjermu, ajoi täysin samalla turbosatsilla ja koneenosilla Englannissa 1.7 barin paineilla 493 hevosta takaselta ja seisovalle mailille 411km/t. Jackin arvio 1.2/1.3 barin paineilla rwhp 420. Omia penkitystuloksia ei ole antaa, kun miehestä loppu (uhka)rohkeus 0.8barin kohdalla ja noi paineet tuo Holeshot Racing:n boksi hoitaa mallikkaasti Busan vakiokartalla.
Mitä hintaan tulee, niin jokainen turbopyörä on yksilönsä - osat vaihtelee ja se, miten kokonaisuus on otettu huomioon- pelkät teholuvut ei kerro kestävyydestä tai kokoonpanosta kaikkea. Tässä on pyörä, joka on rakennettu kestämään speksatut tehot.
Nettimotossa vakiot 2005-2006 30-40tkm ajetut Busat on noin 5.000 euroa (tuossa mun pyörässä on tankissa ollut koko ajan klommo, ei mua ole haitannut, mutta kauneusvirhe) ja tossa on turbo ja muuta palikkaa päällä yli 13.000 tuhannen arvosta ja asennukset päälle.. Arvaan että et tosta ole valmis tuota 18.000+ maksamaan, mutta tuolla kokoonpanolla voidaan alkaa neuvottelemaan 14000 eurosta ja siihen sisältyy kaikki Busa rompe mitä tallissa on eli käytännössä jotain varakatteita ja moottorista ylijäänyttä tavaraa, etu- ja takapukit, ylimääräinen takarengas kiihdyttelyyn tai kentälle, Bagsterin tankkilaukku, oldschool busanistit takki koossa M. Jos hinta hirvittäää niin aina voi tinkiä ja jos se ei auta niin aletaan riisumaan isoimpia, eli herkkuja, pois..
Mielellään myyn kokonaisena!
// Tomi
[color=#000080]Tehoista ja hinnoista kokonaan ja osina kyselty niin laitetaan tännekin..
Jack Frost, eli Holeshot Racing:n pääjermu, ajoi täysin samalla turbosatsilla ja koneenosilla Englannissa 1.7 barin paineilla 493 hevosta takaselta ja seisovalle mailille 411km/t. Jackin arvio 1.2/1.3 barin paineilla rwhp 420. Omia penkitystuloksia ei ole antaa, kun miehestä loppu (uhka)rohkeus 0.8barin kohdalla ja noi paineet tuo Holeshot Racing:n boksi hoitaa mallikkaasti Busan vakiokartalla.
Mitä hintaan tulee, niin jokainen turbopyörä on yksilönsä - osat vaihtelee ja se, miten kokonaisuus on otettu huomioon- pelkät teholuvut ei kerro kestävyydestä tai kokoonpanosta kaikkea. Tässä on pyörä, joka on rakennettu kestämään speksatut tehot.
Nettimotossa vakiot 2005-2006 30-40tkm ajetut Busat on noin 5.000 euroa (tuossa mun pyörässä on tankissa ollut koko ajan klommo, ei mua ole haitannut, mutta kauneusvirhe) ja tossa on turbo ja muuta palikkaa päällä yli 13.000 tuhannen arvosta ja asennukset päälle.. Arvaan että et tosta ole valmis tuota 18.000+ maksamaan, mutta tuolla kokoonpanolla voidaan alkaa neuvottelemaan 14000 eurosta ja siihen sisältyy kaikki Busa rompe mitä tallissa on eli käytännössä jotain varakatteita ja moottorista ylijäänyttä tavaraa, etu- ja takapukit, ylimääräinen takarengas kiihdyttelyyn tai kentälle, Bagsterin tankkilaukku, oldschool busanistit takki koossa M. Jos hinta hirvittäää niin aina voi tinkiä ja jos se ei auta niin aletaan riisumaan isoimpia, eli herkkuja, pois..
Mielellään myyn kokonaisena!
:turbobusa:
// Tomi[/color]