Fönebasen 2016

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Fönebasen 2016

Kirjoittaja jouniri » 07 Syys 2016, 16:04

taimen74 kirjoitti:Kenttä ei mun mielestä ole missään nimessä ennätyksiä varten. Pinta vaihtelee betonin ja asfaltin välillä ja mun GPS datan mukaan nousu on aika tarkkaan lähdöstä maaliin 10 metriä. Muuten kenttä oli kyllä ihan hyvä vetää, mut ne viimeiset kilsat vaan jää pois. Järjestelyt ja tunnelma oli ihan huippu luokkaa. Niistä täydet pisteet järjestäjille..

Joensuu 2012 ajettiin myös niinpäin että kokonais nousu muistaakseni 10m luokkaa, mutta siellä kenttä hyvä, Jorman 420kmh / meidän 399kmh edelleen voimissaan siellä ajettuna. Harmi ettei siellä enää tapahtumia saa järjestää.




Edited By jouniri on 1473253516

Kirjoittaja taimen74 » 07 Syys 2016, 07:12

Kenttä ei mun mielestä ole missään nimessä ennätyksiä varten. Pinta vaihtelee betonin ja asfaltin välillä ja mun GPS datan mukaan nousu on aika tarkkaan lähdöstä maaliin 10 metriä. Muuten kenttä oli kyllä ihan hyvä vetää, mut ne viimeiset kilsat vaan jää pois. Järjestelyt ja tunnelma oli ihan huippu luokkaa. Niistä täydet pisteet järjestäjille..

Kirjoittaja snuggles » 06 Syys 2016, 20:52

Ajoin sielä 375 ja siitä jarruttaen ei ollu mitää ropleemia, mutta en pysty sanomaan mikä olis tilanne 400 nopeuksista, voi olla että silti baana riittää.

Tuuli oli vastainen ja kenttä hieman ylämaahan, nyt ei ainakaan ollu ennätyksiä odotettavissa, vaikea sanoa josko myötätuulella tulokset kääntyis minkä verran plussan puolelle.

Nämä seikat huomioon ottaen muutama autokuski veti todella kovaa, tervetuloa Suomeen tekemään ennätyksiä !

Kirjoittaja jouniri » 05 Syys 2016, 23:34

Bärräbete kirjoitti:
jouniri kirjoitti:Tuloksista päätellen ei tainnut keli olla Ruotsissa paras mahdollinen? Vai ajoitteko vajaata matkaa? Pojot kuitenkin Suomeen, onnitellut siitä teille kaikille Ruotsissa olleille.
Omalta kohdalta ajot meni aivan vit..ksi.pyörä ei kestänyt kentässä ja kuskissa oli myös liikaa varovaisuutta,mutta silti vapareiden nopein kauden huonoimmalla tuloksella.
Eli käsitänkö oikein, että kenttä ei ole paras mahdollinen kenttä mailin ajoihin?

Kirjoittaja Bärräbete » 05 Syys 2016, 19:12

jouniri kirjoitti:Tuloksista päätellen ei tainnut keli olla Ruotsissa paras mahdollinen? Vai ajoitteko vajaata matkaa? Pojot kuitenkin Suomeen, onnitellut siitä teille kaikille Ruotsissa olleille.
Omalta kohdalta ajot meni aivan vit..ksi.pyörä ei kestänyt kentässä ja kuskissa oli myös liikaa varovaisuutta,mutta silti vapareiden nopein kauden huonoimmalla tuloksella.

Kirjoittaja jouniri » 05 Syys 2016, 17:02

Tuloksista päätellen ei tainnut keli olla Ruotsissa paras mahdollinen? Vai ajoitteko vajaata matkaa? Pojot kuitenkin Suomeen, onnitellut siitä teille kaikille Ruotsissa olleille.

Kirjoittaja jouniri » 01 Syys 2016, 16:45

TFM osalta nämä kinkerit jää valitettavasti väliin ja nuolemme haavojamme kotona. Taxi III:n odottaa kantta ja Taxi II:n ainakin kannentiivistettä. Kolmonen laitetaan iskuun Suomessa, mutta kakkonen avataankin vasta Espanjassa etc. Mutta ketäs selvisi vammoitta Lappeenrannasta ja on mukana maajoukkuussa? TFM on mukana hengessä ja toivottaa hyvää reissua kaikille reissuun lähtijöille.

Kirjoittaja 1340R86 » 31 Elo 2016, 10:23

Bärräbete kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Lauantai sataa sielä ni tulee todennäköisesti varapäivä käyttöön, keretäänkö me enää iltalaivaan ?

Kolmelta pitäs viimestään lähtee jos sunnuntain laivaan meinaa keretä.
Tullaan maanantaina pois,jos menee varapäivälle.keskiviikkona vasta iltavuoroon töihin.
Jos laivaan ehtiminen/mahtumien menee tiukalle niin Kapellskär-Naantali
tuota väliä seilaavat monta kertaa päivässä vimäiset lähdöt on
yleensä ollet lähellä puoltayötä ja vaikka monesti muilta mailta palaillessa varaus numerosta ovat kertoneet paattien olevan täynnä on paikanpäältä kysymällä
mahtunut kyytiin

Kirjoittaja Bärräbete » 30 Elo 2016, 22:23

snuggles kirjoitti:Lauantai sataa sielä ni tulee todennäköisesti varapäivä käyttöön, keretäänkö me enää iltalaivaan ?

Kolmelta pitäs viimestään lähtee jos sunnuntain laivaan meinaa keretä.
Tullaan maanantaina pois,jos menee varapäivälle.keskiviikkona vasta iltavuoroon töihin.

Kirjoittaja snuggles » 30 Elo 2016, 21:05

Lauantai sataa sielä ni tulee todennäköisesti varapäivä käyttöön, keretäänkö me enää iltalaivaan ?

Kolmelta pitäs viimestään lähtee jos sunnuntain laivaan meinaa keretä.

Kirjoittaja Bärräbete » 29 Elo 2016, 17:39

Ei ole lähtöön enää montaa päivää.

Kirjoittaja snuggles » 15 Elo 2016, 11:40

Farkuista vastaus että ei käy, nyt täytyy kaivella se racing puku jemmasta :)

Kirjoittaja 1340R86 » 10 Elo 2016, 18:15

Marbusa kirjoitti:
Bärräbete kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Tuossa jotain sääntöjä,

http://landracing.se/wp-cont....015.pdf

Eli pyörissä vapariluokka 6A ja ahdetut/nossi 6B

Aikasemman kokemuksen mukaan katsastuksessa ei ihmeempiä ropleemia jos pelit turvallisessa käyttökunnossa.

Muistaako muut kävijät miten se meni , Pete, Janne, Marjut ?
Katsastus oli Tierpissä 2013 ihan iisi.jarrut ja öljy vuodot katottiin ja kysyttiin,että onko pyörä ok? Saatiin hienot tarrat katsastuksen päätteeksi.
Ja katsastettiinhan siellä ajovarusteet eli ajopuku (tuulihousuissa ei asiaa kentälle ;) ) ja kypärä (kiinnitys). :)
Hyvä tietää että tuulihousut ei käy

(ajo puvussa, nahaktakki ja frakut kuten muuallakin :) )

Kirjoittaja Marbusa » 10 Elo 2016, 14:03

Bärräbete kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Tuossa jotain sääntöjä,

http://landracing.se/wp-cont....015.pdf

Eli pyörissä vapariluokka 6A ja ahdetut/nossi 6B

Aikasemman kokemuksen mukaan katsastuksessa ei ihmeempiä ropleemia jos pelit turvallisessa käyttökunnossa.

Muistaako muut kävijät miten se meni , Pete, Janne, Marjut ?

Katsastus oli Tierpissä 2013 ihan iisi.jarrut ja öljy vuodot katottiin ja kysyttiin,että onko pyörä ok? Saatiin hienot tarrat katsastuksen päätteeksi.

Ja katsastettiinhan siellä ajovarusteet eli ajopuku (tuulihousuissa ei asiaa kentälle ;) ) ja kypärä (kiinnitys). :)

Kirjoittaja Bärräbete » 07 Elo 2016, 23:11

snuggles kirjoitti:Tuossa jotain sääntöjä,

http://landracing.se/wp-cont....015.pdf

Eli pyörissä vapariluokka 6A ja ahdetut/nossi 6B

Aikasemman kokemuksen mukaan katsastuksessa ei ihmeempiä ropleemia jos pelit turvallisessa käyttökunnossa.

Muistaako muut kävijät miten se meni , Pete, Janne, Marjut ?
Katsastus oli Tierpissä 2013 ihan iisi.jarrut ja öljy vuodot katottiin ja kysyttiin,että onko pyörä ok? Saatiin hienot tarrat katsastuksen päätteeksi.

Ylös