Gen1 vs. Gen2 kk-laakerit

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Gen1 vs. Gen2 kk-laakerit

Kirjoittaja Snipers » 19 Heinä 2016, 21:15

jarim kirjoitti:Muistaakseni kiertokangen laakerit on samat mutta runkolaakereina käyttäisin Gen2 koska niissä on isommat öljyreiät. Katso koodit kampurasta ja veiveistä ja valitse veivien laakerit koodien perusteella huoltomanuaalin ohjeistuksen mukaisesti. Sama runkolaakereiden osalta (lohkon koodit vs kampuran koodit).
Katos vaan, mistä mulla oli sellainen ajatus että olisivat eri laakerit, no nythän tässä ei ole siltäosin ongelmia.

Juu gen2 :sen laakerit tulee akselillekkin kun muutenkin on gen2 kyseessä.

Kiitoksia jälleen kerran.

Kirjoittaja jarim » 18 Heinä 2016, 21:53

Muistaakseni kiertokangen laakerit on samat mutta runkolaakereina käyttäisin Gen2 koska niissä on isommat öljyreiät. Katso koodit kampurasta ja veiveistä ja valitse veivien laakerit koodien perusteella huoltomanuaalin ohjeistuksen mukaisesti. Sama runkolaakereiden osalta (lohkon koodit vs kampuran koodit).

Kirjoittaja Snipers » 18 Heinä 2016, 19:42

Jos tekee sekasikiö moottorin ja käyttää gen1 kiertokankia ja gen2 kampiakselia niin kumman mallin laakerilla se olisi parempi kasailla vai onko niissä muuta eroa kuin varaosa nro? Ja paljonko laakerivälykseksi?

Ylös