Nyt se vasta on sekaisin - Ei käynnisty....

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Nyt se vasta on sekaisin - Ei käynnisty....

Kirjoittaja saarinen-77 » 22 Elo 2006, 22:58

Hmm...
Kävin säädättämässä ruiskujen läpät ns.balanssiin ja ainakin moottorin ajettavuus muuttu paremmaks mutta sammuilemisista en vielä osaa sanoo kun en päässy kunnolla testaileen :mopo: Taas työt haittaa harrastusta :thumbdown:

Kirjoittaja PetriK » 22 Elo 2006, 17:03

Tarkennetaan vielä - jos koneessa on PC (PowerCommander) niin silloin tuo pitää säätää käydessä koska joissain malleissa referenssijännite muuttuu koneen käydessä. Tällöin tuo viiva säädön jälkeen on käydessä keskellä, mutta sammutettuna toisessa paikassa.

Ilman PC:tä en omassa ole eroa huomannut käynnissä säätämisen ja kylmänä säätämisen välillä.

Kirjoittaja saarinen-77 » 14 Elo 2006, 23:53

PetriK kirjoitti:Tuo anturi pitäisi säätää koneen käydessä tyhjäkäyntiä, mutta jos ei käy ollenkaan niin sitten tietysti voi säätää paikallaankin.

Jos se on alalaidassa niin silloin periaatteessa kone kuvittelee että läppärungot on enemmän kiinni mitä ovatkaan - eli käydessä saisi liian laihaa...
Hmm...
Elikäs voiskoha mullakin olla tossa vika... ??? Oon säätäny ton anturin kohilleen n.20krt. ja aina kun vääntelee kaasua niin se lupailee,että ny toimii...JA PAS..T :angry:

Eli oon säätäny sen aina sillain,että kone on ollu sammuksissa ja viiva on kulkenu näytössä niin kuin pitääkin,MUTTA kun meen lyömään mopon käymään ja sammutan sen ja katson koodin uudelleen niin johan on viiva taas: _C00
:kusi: Siitä kun vääntää kaasua niin se rupee taas pelittään ok!

Nooh...Sitten tietty lähetään tyytyväisenä ajelulle :mopo: ja kappastavain.... vit## sehän sammuilee kokoajan :angry: Rupee oikeesti rauhallisemmankin mopoilijan hermot renaan :pääseinään:

Kirjoittaja böltsi » 27 Heinä 2006, 11:30

kiitti taas paljon pete :respekt:

Kirjoittaja PetriK » 27 Heinä 2006, 11:28

Ron Ayers microfiche - electrical

Part Number: 33410-24F10
Description: COIL ASSY,IGNIT
Source: SUZUKI
Price: $72.21

Suomesta Suzukilta/jälleenmyyjiltä varmaankin hintaa jo tuplasti...

ps. Sytkäjärjestys taitaa riippua kierroksista tms. mulla ainakin analysaattorilla näytti että kaksi puolaa on rinnan aina tuonne 2.5-3k saakka jonka jälkeen vasta normaali sytkäjärjestys. Tämä on mutua, en ole ihan varma.




Edited By PetriK on 1153989107

Kirjoittaja böltsi » 27 Heinä 2006, 11:05

vaikuttas siltä se yksi puola vittuilee :angry: vaihdoin sen ykkösmukiin niin ei käy oikein mitenkään,sytkäjärjestys menee
1&4,2&3 vai kuise?otetaan tarjouksia puolasta :apua:

Kirjoittaja 76-1139058759 » 26 Heinä 2006, 22:31

PetriK kirjoitti:
Hyvä sähkömieheltä saatu vinkki on pitää aina toinen käsi selän takana kun kosketaan suurjännitepiireihin ;-))...



Tai luonnostaan toinen käsi munissa. Niin ei mene pumpun läpi :oops:

Kirjoittaja Agostini » 26 Heinä 2006, 20:50

Laitappa se letku kii ja koklaa uudestaan...luulempa että Kujo epäili aiemmin jo moista....puolan hintaa ei ole tiedossa täällä.

:unclesam:

Kirjoittaja böltsi » 26 Heinä 2006, 16:35

yhdessä puolassa n.kahden sentin halkeama,saattaapi lyödä läpi vai?t-liittimen letku oli irti mikä menee siihen sähkö/alipaine anturille
sitten yyty akku lataillaan ja katsotaan
:p paljon muuten maksaa puolat? :shocked:

Kirjoittaja PetriK » 26 Heinä 2006, 10:39

Mä ainakin olen ottanut sen puolan päällä olevan liittimen irti paljain käsin moottorin käydessä ilman sen kummempaa ongelmaa ... koko puolan irroittaminen saattaa jo aiheuttaa pientä kutinaakin, mutta testaaminen jääköön muille. Siihen puolan päällä olevaan liittimeen kun tulee vain normaali akkujännite ja jos puola vuotaa niin että kädessä alkaa kutittamaan, niin sitten puolassa on kyllä jotain vikaa.

Hyvä sähkömieheltä saatu vinkki on pitää aina toinen käsi selän takana kun kosketaan suurjännitepiireihin ;-))...




Edited By PetriK on 1153899616

Kirjoittaja böltsi » 26 Heinä 2006, 09:51

kärsiikö tulpanjohtoja nykiä käynnissä ollessa?ettei käy niinkuin muinoiselle miehellä kustessa sähköpaimeneen :kusi:
pistää polvilleen :bowdown:

Kirjoittaja PetriK » 25 Heinä 2006, 22:58

Mitä tapahtuu kun otat vuorotellen käynnissä olevasta moottorista irti jokaisen tulpanjohdon ja injektorin johdon (liittimestä irti).

Muuttuuko jokaisen irtioton yhteydessä yhtä paljon, vai onko joku jossa ei muutu ollenkaan ?

Tällä tavalla voi testata onko vika jossain yksittäisessä sylinterissä...

Kirjoittaja böltsi » 25 Heinä 2006, 11:39

ongelmat jatkuu:O nyt saa jo käyntiin mutta röpötys ennallaan :baaa:

Kirjoittaja MGa » 20 Heinä 2006, 18:10

böltsi kirjoitti:en kahteen viikkoon nykässykkään busaa :glare: olin puolitoista päivää töissä ja taas saikulle :O mopo lähtee huoltoon ja sen jälkeen myyntiin ??? meikäläisen ajot on ajettu
ei pysty perkele ees kunnolla kävelee :thumbdown:
Mullakin on aika rampa olo vaikka ei puutu kun muovinpalanen..
Otan osaa kuomaseni.. :(

Kirjoittaja böltsi » 20 Heinä 2006, 18:04

en kahteen viikkoon nykässykkään busaa :glare: olin puolitoista päivää töissä ja taas saikulle :O mopo lähtee huoltoon ja sen jälkeen myyntiin ??? meikäläisen ajot on ajettu
ei pysty perkele ees kunnolla kävelee :thumbdown:




Edited By böltsi on 1153407965

Ylös