Ilmailupäivät Lappeenrannassa 28.5

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ilmailupäivät Lappeenrannassa 28.5

Kirjoittaja Heksa » 31 Touko 2016, 15:49

Kirjoittaja taimen74 » 31 Touko 2016, 07:01

ysi-ärrä kirjoitti:Mistä noita viimeviikonlopun tuloksia voi ihmetellä? En löydä mistään.

Liy.fi/tulokset. Googgeli haulla löytyy..

Kirjoittaja ysi-ärrä » 31 Touko 2016, 06:28

Mistä noita viimeviikonlopun tuloksia voi ihmetellä? En löydä mistään.

Kirjoittaja SMR » 29 Touko 2016, 10:09

Aika raskas keli eilen Lappeenrannassa, sade roikkui niskassa mutta ei tullut alas.
Näytti siltä ettei kukaan ajanut potentiaalien mukaan, jotkut kyllä omia parhaitaan mutta johtuen tekniikan päivityksistä.

Strengi nopeimpana muutamien ruuvailujen jälkeen 369, toverimme Horto 349 ja sama lukema myös Takkusen turbolle, joidenka jälkeen Pete nopein vapari 335 , aloittaen kaikki vedot päälle 200mph.

Kirjoittaja snuggles » 01 Huhti 2016, 19:39

Pöh, aprillia se vaan on :O

Kirjoittaja 1340R86 » 01 Huhti 2016, 12:32

http://www.liy.fi/
Näytää ennakko puheet pitävän paikansa :)

Kirjoittaja snuggles » 16 Maalis 2016, 19:39

jakehaanpää kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:
jakehaanpää kirjoitti:Kauhavan kenttää ei sovi unohtaa kun ajamisen näkökulmasta tarkastelee ja miksei tulostenkin näkökulmasta :p
Onko tietoa ajetaanko siellä tänä kesänä myös ja jos ajetaan niin koska ?
Jonkinmoista facekeskustelua on sunrise cruiserssien sivulla käyty ettei heillä ilmeisesti riitä mielenkiinto järkätä :O harmi homma jos ei... ajaahan siel sais jos vaan joku järkkäis.
No voi helvetti, ja mää maksoin jo jäsenmaksunkin, pitääkö sinne lähtee järkkäriks, sitte ei kerkiä ajaan, ihan hanurista

Kirjoittaja Heksa » 16 Maalis 2016, 19:09

jakehaanpää kirjoitti:Jonkinmoista facekeskustelua on sunrise cruiserssien sivulla käyty ettei heillä ilmeisesti riitä mielenkiinto järkätä :O harmi homma jos ei... ajaahan siel sais jos vaan joku järkkäis.

eikö niillä ollut 5 vuoden "optiosopimus" ?

haittaakohan nyt kumminki MAMUT iltajuoppottelua alueella?

Route67 vois olla potentiaaline järkkään
sekä varttia/ mailiajoja

Kirjoittaja jakehaanpää » 16 Maalis 2016, 16:38

1340R86 kirjoitti:
jakehaanpää kirjoitti:Kauhavan kenttää ei sovi unohtaa kun ajamisen näkökulmasta tarkastelee ja miksei tulostenkin näkökulmasta :p
Onko tietoa ajetaanko siellä tänä kesänä myös ja jos ajetaan niin koska ?
Jonkinmoista facekeskustelua on sunrise cruiserssien sivulla käyty ettei heillä ilmeisesti riitä mielenkiinto järkätä :O harmi homma jos ei... ajaahan siel sais jos vaan joku järkkäis.

Kirjoittaja snuggles » 15 Maalis 2016, 19:48

Ne muutes ajaa sielä ny parhaillaan, (Elvington), saas nähä millä tuloksilla kausi alkaa euroopassa,

Kirjoittaja snuggles » 14 Maalis 2016, 20:56

Kaikki ajopaikat kannattaa harkita kun näitä ei turhan paljon ole.

Elvingtonissa joutuu kyl ajaa vaimentimella, oli mikä moottori hyvänsä.

Kirjoittaja 1340R86 » 13 Maalis 2016, 11:00

jakehaanpää kirjoitti:Kauhavan kenttää ei sovi unohtaa kun ajamisen näkökulmasta tarkastelee ja miksei tulostenkin näkökulmasta :p
Onko tietoa ajetaanko siellä tänä kesänä myös ja jos ajetaan niin koska ?

Kirjoittaja jakehaanpää » 13 Maalis 2016, 10:40

Kauhavan kenttää ei sovi unohtaa kun ajamisen näkökulmasta tarkastelee ja miksei tulostenkin näkökulmasta :p

Kirjoittaja 1340R86 » 13 Maalis 2016, 00:13

jouniri kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Kyl Halli on hieman nopeampi jos keliolot samat, siellä se pieni alamäki lopussa.

Elvingtonissa erikseen melurajat street ja racepyörille, mikä on sinänsä outoa kun samalla baanalla ajetaan. Paikan etu tulee siitä jos sattuu olemaan tuulista ni herkästi tuulee takaa. Ja toinen on että kentässä hyvä pito. Mutta tavan kelillä, tahi sivutuulessa on esim Lappeenranta nopeampi, tahi joku muu yhtä lailla.
Kiitokset sinulle kuin muillekkin infosta. Näin ajattelinkin, että Halli lienee samoissa säätiloissa nopein. Nyt kun Joensuu lienee haudattu, niin pitänee täältä susirajaltakin myös Lappeeseen venyä, tietty edellytyksenä niin kuin muillakin jotta rojut ehjinä.

Mikä Elvingtonissa määrää luokan Street / race? Miten vaikuttaa esim melurajaan?

Meneekö Taxi II Streettiin? Ja Taxi III race puolelle? Melurajan en usko olevan Taxi III:lle ongelma, mutta Taxi II:n haluttaisiin tod näköisesti ajaa kentillä ilman änäriä ja silloin ei kyllä alle 105db onnistu.
Helpoiten/varmiten ryhmä selviää
kysymällä
Järjestäjiltä pyörien tiedoilla
esim spostilla samalla saa muutkin mahdoliset
Säänöt

Kirjoittaja jouniri » 12 Maalis 2016, 21:17

snuggles kirjoitti:Kyl Halli on hieman nopeampi jos keliolot samat, siellä se pieni alamäki lopussa.

Elvingtonissa erikseen melurajat street ja racepyörille, mikä on sinänsä outoa kun samalla baanalla ajetaan. Paikan etu tulee siitä jos sattuu olemaan tuulista ni herkästi tuulee takaa. Ja toinen on että kentässä hyvä pito. Mutta tavan kelillä, tahi sivutuulessa on esim Lappeenranta nopeampi, tahi joku muu yhtä lailla.
Kiitokset sinulle kuin muillekkin infosta. Näin ajattelinkin, että Halli lienee samoissa säätiloissa nopein. Nyt kun Joensuu lienee haudattu, niin pitänee täältä susirajaltakin myös Lappeeseen venyä, tietty edellytyksenä niin kuin muillakin jotta rojut ehjinä.

Mikä Elvingtonissa määrää luokan Street / race? Miten vaikuttaa esim melurajaan?

Meneekö Taxi II Streettiin? Ja Taxi III race puolelle? Melurajan en usko olevan Taxi III:lle ongelma, mutta Taxi II:n haluttaisiin tod näköisesti ajaa kentillä ilman änäriä ja silloin ei kyllä alle 105db onnistu.

Ylös