Kirjoittaja ari1630 » 23 Joulu 2015, 10:54
Tässä nyt tullut ajettua kilpaa 2012 lähtien Hayabusan moottorilla varustetulla Sunbeam Impillä. Ja sen verran meno ollut vauhdikasta ,että on jotain alkanut niin ärsyttämään. Jotta päättivät sitten kieltää prätkän moottorin , 2016 vielä saa moottoria käyttää.
No nythän sitten pitää lopettaa se aikakausi " tyylillä" ja laitetaan sitten busan motti ahdettuna uuteen imppiin
Moottorissa on seuravat hilut kiinni
-83mm Wössner männät ja veivit
-kampi kevennetty ja painoitettu
-Novaracing kuivasumppu
-MTC:n lockup
-vahva vetoakseli
-alakerran pultit/kansipultit tietysti
-motec M4
-ja jotain muuta hilpettä
moottorista oli jarrutettu hx40 ahtimella 366hv/8245rpm ja 327Nm/7125rpm.
ahdin vaihtuu garretin gt3071 R
vinkkejä voi antaa ennen kuin hajotetaan mitään enempää ei oo meinaa tullu pelailtua ahdettujen kanssa...
tuolla jotain tarinaa Motorsport
[color=#000080]Tässä nyt tullut ajettua kilpaa 2012 lähtien Hayabusan moottorilla varustetulla Sunbeam Impillä. Ja sen verran meno ollut vauhdikasta ,että on jotain alkanut niin ärsyttämään. Jotta päättivät sitten kieltää prätkän moottorin , 2016 vielä saa moottoria käyttää.
No nythän sitten pitää lopettaa se aikakausi " tyylillä" ja laitetaan sitten busan motti ahdettuna uuteen imppiin :angry:
Moottorissa on seuravat hilut kiinni
-83mm Wössner männät ja veivit
-kampi kevennetty ja painoitettu
-Novaracing kuivasumppu
-MTC:n lockup
-vahva vetoakseli
-alakerran pultit/kansipultit tietysti
-motec M4
-ja jotain muuta hilpettä :)
moottorista oli jarrutettu hx40 ahtimella 366hv/8245rpm ja 327Nm/7125rpm.
ahdin vaihtuu garretin gt3071 R
vinkkejä voi antaa ennen kuin hajotetaan mitään enempää :D ei oo meinaa tullu pelailtua ahdettujen kanssa...
tuolla jotain tarinaa [url=https://fi-fi.facebook.com/Alanen-motorsport-448705668577842/]Motorsport[/url][/color]