Kirjoittaja 1340R86 » 28 Loka 2015, 22:56
snuggles kirjoitti:1340R86 kirjoitti:tosin vääntöä on penkitellessä ollut vähänlaisesti 252nm ja toisessa penkissä mittailtuna 322nm
Aikamoinen väännön ero ollu, ne ei yleensä niin paljo poikkee
Jousilla pääsee aika pitkälle, lisäilee niitä jäykkiä ni ei tartte lockuppia.
Samaa ihmetellyt Outo heitto on kun noiden välissä ei ole muuta kuin muutama vuosi ja ajettu kaikenlaista ajoa, öljyjä vaihdeltu, hv heito oli toisin päin 286hv ja 250hv molemissa painetta max 0.9 ???
vaan eipä tuolla niin väliä mitä penkki näytää hiukan vähemän tai enemän kunhan on ajetava, pysyy nipussa
vielä joskus kun joku penkki antaisi lapun ilmaan muutoksia missä hv olisi 20% korkeintaan enemän kuin vakiossa
ajatuksena paineilma lockup:in kanssa vähentää jäykien jousten
määrää, pidon kärsimättä, torni häsäköiden kuormaa
[quote="snuggles"][quote="1340R86"]tosin vääntöä on penkitellessä ollut vähänlaisesti 252nm ja toisessa penkissä mittailtuna 322nm[/quote]
Aikamoinen väännön ero ollu, ne ei yleensä niin paljo poikkee :oops:
Jousilla pääsee aika pitkälle, lisäilee niitä jäykkiä ni ei tartte lockuppia.[/quote]
[color=#000080]Samaa ihmetellyt Outo heitto on kun noiden välissä ei ole muuta kuin muutama vuosi ja ajettu kaikenlaista ajoa, öljyjä vaihdeltu, hv heito oli toisin päin 286hv ja 250hv molemissa painetta max 0.9 ???
vaan eipä tuolla niin väliä mitä penkki näytää hiukan vähemän tai enemän kunhan on ajetava, pysyy nipussa
vielä joskus kun joku penkki antaisi lapun ilmaan muutoksia missä hv olisi 20% korkeintaan enemän kuin vakiossa
ajatuksena paineilma lockup:in kanssa vähentää jäykien jousten
määrää, pidon kärsimättä, torni häsäköiden kuormaa[/color]