Kirjoittaja SMR » 04 Kesä 2023, 15:52
Heräteltiin hieman ajopuuhia ja käytiin tovereiden kanssa ulkomailla ajamassa nopeutta.
Eli perinteinen Elvington Englannissa, tällä kertaa oli tapahtumana Speed Week eli ajettiin 7pv putkeen, tai ne ajoi ketkä pystyi.
Kalustona pari Busaa, ahdettu ja vapari, meikän ja nimim. Akseli (Shaft)
Jaossa uusia ennätyksiä UKITA teeman alla. Näitä myös keräsi muutaman Juha vaparillaan. Mullekin jotain tuli mutta alkuun hieman epäselvyyksiä kun joku muu kuski oli laitettu väärään luokkaan ja tilanne korjattu myöhemmin.
Suurin ropleemi ajossa oli radan alkuosio mikä oli vanhalla betonilla, joka pidemmällä muuttui asvaltiksi, jarrualue jälleen betonilaattaa.
Juhan vapari lähti väliin poikittain puskemaan pienemmillä vaihteilla, eikä siitä ainakaan apua tuloksien tekemisessä.
Mulla turbo tietty suti heti kun pääsi ahdoille , sitte pitoa ja taas suti, josta johtuen uudet ketjut meni vaihtoon parin vedon jälkeen.
Muilta vakoilemaan että miten alkuasukkaat saivat tuloksia tehtyä, joista parhaiten pärjäsi Jack Frost sekä ranskis Philippe LePeru , yli 250mph kummallakin.
Heillä lyhyet pyörät mikä aiheutti kummastusta kun mulla 10cm pidempi alkoi leijumaan heti kun pitoa tuli. Mutta tässä kohtaa raha puhuu elikkä Motecit ym muut apuvälineet tehojen hallintaan. Frost kertoili auliisti millä setillä ajoi, pyörän akseliväli 1520cm, mulla 1620cm, hänellä takarenkaana medium ratasliksi , ja koitti myös 200/60 rengaskokoa.
Opeista tyhmistyneenä menin muuttamaan oman pyörän setuppia ja uutta putkeen, 238.951mph n 384kmh jonka jälkeen pahoja ongelmia vaihteiden kanssa, isoimmat ei sisään siis mitenkään, sitten alkoi jäämään neloselle, kolmoselle ja ajosta tuli turhaa vääntämistä.
Eli lähdin ruuvaamaan Busaa viikoksi Englantiin, mikäs siinä , keli oli lämmin ja porukka leppoista.
[color=#000080]Heräteltiin hieman ajopuuhia ja käytiin tovereiden kanssa ulkomailla ajamassa nopeutta.
Eli perinteinen Elvington Englannissa, tällä kertaa oli tapahtumana Speed Week eli ajettiin 7pv putkeen, tai ne ajoi ketkä pystyi.
Kalustona pari Busaa, ahdettu ja vapari, meikän ja nimim. Akseli (Shaft)
Jaossa uusia ennätyksiä UKITA teeman alla. Näitä myös keräsi muutaman Juha vaparillaan. Mullekin jotain tuli mutta alkuun hieman epäselvyyksiä kun joku muu kuski oli laitettu väärään luokkaan ja tilanne korjattu myöhemmin.
Suurin ropleemi ajossa oli radan alkuosio mikä oli vanhalla betonilla, joka pidemmällä muuttui asvaltiksi, jarrualue jälleen betonilaattaa.
Juhan vapari lähti väliin poikittain puskemaan pienemmillä vaihteilla, eikä siitä ainakaan apua tuloksien tekemisessä.
Mulla turbo tietty suti heti kun pääsi ahdoille , sitte pitoa ja taas suti, josta johtuen uudet ketjut meni vaihtoon parin vedon jälkeen.
Muilta vakoilemaan että miten alkuasukkaat saivat tuloksia tehtyä, joista parhaiten pärjäsi Jack Frost sekä ranskis Philippe LePeru , yli 250mph kummallakin.
Heillä lyhyet pyörät mikä aiheutti kummastusta kun mulla 10cm pidempi alkoi leijumaan heti kun pitoa tuli. Mutta tässä kohtaa raha puhuu elikkä Motecit ym muut apuvälineet tehojen hallintaan. Frost kertoili auliisti millä setillä ajoi, pyörän akseliväli 1520cm, mulla 1620cm, hänellä takarenkaana medium ratasliksi , ja koitti myös 200/60 rengaskokoa.
Opeista tyhmistyneenä menin muuttamaan oman pyörän setuppia ja uutta putkeen, 238.951mph n 384kmh jonka jälkeen pahoja ongelmia vaihteiden kanssa, isoimmat ei sisään siis mitenkään, sitten alkoi jäämään neloselle, kolmoselle ja ajosta tuli turhaa vääntämistä.
Eli lähdin ruuvaamaan Busaa viikoksi Englantiin, mikäs siinä , keli oli lämmin ja porukka leppoista.[/color]