Kirjoittaja jokkebusa » 16 Elo 2004, 14:00
joops, jardze osu nappiin ! eips taho millän pysyä tyhjäkäynti ihan kohillaan toin airboxin modauksen jälkeen, ja kieltämättä nyt kun mietin...ihan kun ne kone äänet ois lisääntyneet sen homman jälkeen, enkä tarkota nyt niitä mukavia imuhöräyksiä tankin alta...=)
boxin säätöä ei oo vielä(kään) tehty, mut oon senkstakkii ollu suht turvallisella mielellä että kulutus ei ainakaan pudonnut tosta modista...ja ne poistoputkien päät on mieluummin kulutusjuhlamustikset kuin semmosen pidättyväisen ruskeet..
tonne kemiinhän sitä Piti mennä penkkiin, mut se keikka mäni ainakin tältä menneen weekendin kohdilta valitettavasti ohi...=/
tein semmosen jutskan mistä juteltiin Kujon kans taannoin, että kytkin ton lambda-anturin takasin peliin. vedin tosta väliltä piuhat sinne takaboxiin jonne laitan myös kytkimen, jolla saapi sen naksautettua pois testaillessa. kas kujo meinas että toi lambda ei ois mukana paahdossa vaan tonne 3000 ärpeeämmän tienoille, ja tasais vähän tota tyhjäkäyntiäkin. ehkä se hienokseltaan muuttu vähemmän rykiväksi, mut elisen lenkin jälkeen joutokiekat ol nousseet 1500 tuntumaan vaikka sääsin ne lähteissä 1200 tienoille kuumalla koneella. onhan toi lambdarghini ollu veke varsin pitkään leikistä, joten en tiedä miten se nyt sitten pelittää kun on karstaantunut siellä putkessa käyttämättömänä aikansa. pitää tehä viel tän ehtoolla lissää testiä, ja kattoo miten nyt kalsanakin rallattaa..
kyll se kuule fastis on niin simppeli peli toi ketjunkiristin hytikkoineen, että ei sen modausta pelätä tarvii, ei ainakaan jos Luulee tietävänsä mitä tekee.... =) tiesin kyll kans ton kertomas konstin, mut en ollu Ihan niin rohkee minäkään..=)
niinpä tyydyin kans kohtuullisella voimalla peppaamaan sitä persiistä pikku puikolla, mut eipä naksahtanu perkules...=(
nythä tota vois kokeilla uudestaan kun on muutam kilsa tuosta viimeisestä tönimisestä sentään vierähtänyt...
[color=#0000FF]joops, jardze osu nappiin ! eips taho millän pysyä tyhjäkäynti ihan kohillaan toin airboxin modauksen jälkeen, ja kieltämättä nyt kun mietin...ihan kun ne kone äänet ois lisääntyneet sen homman jälkeen, enkä tarkota nyt niitä mukavia imuhöräyksiä tankin alta...=)
boxin säätöä ei oo vielä(kään) tehty, mut oon senkstakkii ollu suht turvallisella mielellä että kulutus ei ainakaan pudonnut tosta modista...ja ne poistoputkien päät on mieluummin kulutusjuhlamustikset kuin semmosen pidättyväisen ruskeet..
tonne kemiinhän sitä Piti mennä penkkiin, mut se keikka mäni ainakin tältä menneen weekendin kohdilta valitettavasti ohi...=/
tein semmosen jutskan mistä juteltiin Kujon kans taannoin, että kytkin ton lambda-anturin takasin peliin. vedin tosta väliltä piuhat sinne takaboxiin jonne laitan myös kytkimen, jolla saapi sen naksautettua pois testaillessa. kas kujo meinas että toi lambda ei ois mukana paahdossa vaan tonne 3000 ärpeeämmän tienoille, ja tasais vähän tota tyhjäkäyntiäkin. ehkä se hienokseltaan muuttu vähemmän rykiväksi, mut elisen lenkin jälkeen joutokiekat ol nousseet 1500 tuntumaan vaikka sääsin ne lähteissä 1200 tienoille kuumalla koneella. onhan toi lambdarghini ollu veke varsin pitkään leikistä, joten en tiedä miten se nyt sitten pelittää kun on karstaantunut siellä putkessa käyttämättömänä aikansa. pitää tehä viel tän ehtoolla lissää testiä, ja kattoo miten nyt kalsanakin rallattaa..
kyll se kuule fastis on niin simppeli peli toi ketjunkiristin hytikkoineen, että ei sen modausta pelätä tarvii, ei ainakaan jos Luulee tietävänsä mitä tekee.... =) tiesin kyll kans ton kertomas konstin, mut en ollu Ihan niin rohkee minäkään..=)
niinpä tyydyin kans kohtuullisella voimalla peppaamaan sitä persiistä pikku puikolla, mut eipä naksahtanu perkules...=(
nythä tota vois kokeilla uudestaan kun on muutam kilsa tuosta viimeisestä tönimisestä sentään vierähtänyt...[/color]