Miten saa "ryypyn"säädettyä - Kylmäkäynti

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Miten saa "ryypyn"säädettyä - Kylmäkäynti

Kirjoittaja rosmo » 25 Heinä 2006, 13:47

Lerssi kirjoitti:Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, kun imu ei ole päällä, niin vika on jossain muualla.

Katetta lienee turha lähteä purkamaan. Riittää, kun nostaa tankin ylös.

Kirjoittaja böltsi » 22 Kesä 2006, 20:46

ilmavuoto näyttäs olevan aikalailla syypää :O liian löysät
imukurkun kiristimet,nylppäneet ristipääruuvit ??? vaihdan
rosteri kuusikolot tilalle :thumbup:

Kirjoittaja 76-1139058759 » 22 Kesä 2006, 20:22

Juuri näin eli:Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, imu ei ole päällä, vaan vika on jossain muualla.
Muhahhaa. ja hyvää jussia.
PS: taitaa olla jo yli 2 tuhannesosaa veressä (Lerssillä)




Edited By Lerssi on 1150996987

Kirjoittaja böltsi » 22 Kesä 2006, 12:13

sehän on mekaaninen sydeemi?ongelmat alko kun vaihdoin iridiumit ja jäi perkele
yksi tulpan hattu irti :respekt: eikä sitä heti huomannu kone tulille käy kuin puimakone :glare: sitten tuli ruuvattuu käsikaasu lärpäkkää ei mitään vaikutusta kierroksiin :wtf: sitten uudet tulpat sama tilanne :thumbdown:

Kirjoittaja race » 22 Kesä 2006, 01:18

:mosh: just näin....eikä siis :kippis: (rikastin)

Kirjoittaja purzzi » 22 Kesä 2006, 00:24

waiski10 kirjoitti:eikös se ole pelkkä kierrostennostaja, ruisku huolehtii lisäpolttoaineesta jotenkin...

Näin miullekkin on informoitu, et se on "käsikaasu" ei varsinainen ryyppy...oonko ihan väärässä? ???




Edited By purzzi on 1150925101

Kirjoittaja waiski10 » 21 Kesä 2006, 23:05

eikös se ole pelkkä kierrostennostaja, ruisku huolehtii lisäpolttoaineesta jotenkin...

Kirjoittaja PetriK » 21 Kesä 2006, 22:55

Erilaisten modausten, kuten esim. putkiston vaihdon, vastus TRE, lisäksi käyntiä rikastavat mm.:

- Väärin säädetty TPS
- Moottorin lämpötila-anturi
- Rikkoontunut lambda (ajettu kuumaksi/rikkaalla pitkään)
- Epätasapainossa olevat sylinterit (läppien synkkasäätö pielessä)
- Myös vakuumiputken irtoaminen saattaa vaikuttaa, en ole ihan varma miten.

Mitäs modeja/muutoksia sulla on pyörässä ?

Kirjoittaja 76-1139058759 » 21 Kesä 2006, 22:11

Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, kun imu ei ole päällä, niin vika on jossain muualla.

Kirjoittaja böltsi » 21 Kesä 2006, 21:44

todennäköisesti on hörpyn säätö päin persettä :pylly:
kylmänä käy kohtullisen hyvin,kun lämpiää alkaa rykimään ja bensa haisee kuin nesteen jalostamolla :shocked:

Ylös