Jarrujen tehottomuudesta.....

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Jarrujen tehottomuudesta.....

Kirjoittaja jummijammi » 03 Marras 2007, 08:29

Tuli kesällä testattua huvikseen jarrutusmatka satasesta nollaan. Aika tasan 26 metriä vakioletkuilla ja AP:n sintteripaloilla.. Ja mittari on kalibroitu speedohealerillä. Vähän silti ihmetyttää nuo testien ammattikuskien yli 10 metriä pidemmät tulokset.. :offtopic:

Kirjoittaja 118-1106829594 » 23 Huhti 2007, 21:06

KnightOfNi kirjoitti:Tuli pistettyä EBC sintteripalat ja Goodridgen letkusetti. Nyt pysähtyy ! On tehoa ja tuntumaa. Suosittelen moista yhdistelmää lämpimästi.

Sama setti tuli laitettua talven aikana - selkeä ero orggiksiin verrattuna ... ja tietty hyvään suuntaan :)

Kirjoittaja 75-1124557230 » 23 Huhti 2007, 20:45

Tuli pistettyä EBC sintteripalat ja Goodridgen letkusetti. Nyt pysähtyy ! On tehoa ja tuntumaa. Suosittelen moista yhdistelmää lämpimästi.

Kirjoittaja 75-1124557230 » 07 Maalis 2007, 22:08

jarim kirjoitti:Goodridgen letkut ja vaikkapa AP Racing sinter palat. Kysäseppä vaikka ksthb:lta. :)
Kiitti, pistin kyselyä menemään.

Kirjoittaja jarim » 07 Maalis 2007, 21:15

Goodridgen letkut ja vaikkapa AP Racing sinter palat. Kysäseppä vaikka ksthb:lta. :)

Kirjoittaja 75-1124557230 » 07 Maalis 2007, 21:11

Tuntuu noi jarrut sen verran tehottomilta että hakusessa olis teräspunosletkut ja jotkut hyvät palat. Mitäs suosittelisitte ja mistä löytyisi sopuisaan hintaan ?



Edited By KnightOfNi on 1173294762

Kirjoittaja 116-1126624259 » 10 Joulu 2006, 18:48

Virallisesta tiedä, mutta jotkut sanoneet jarrujen jäähtyvän hyvin kun ruutulipun jälkeinen kierros ajetaan rauhallisesti varikolle asti. Itsellä taisi sellanen loppukiri tulla aina viimisellä kierroksella ja ulosajotkin lähellä lipun jälkeen :shocked:

Kirjoittaja villeh » 10 Joulu 2006, 18:42

turboJR kirjoitti:Mulla on nuo Ap-Racingin sintteripalat ja kyllä muuttuivat jarrut edukseen. Tosin radalla en varmaan jäähdytellyt jarruja viimeisellä kierroksella kunnolla ja taisi mennä levyt kieroon :shocked: Pitänee jostakin myllätä toiset levyt. Normi liikenteessä kyllä pelaavat hienosti vakio levyilläkin ja ovat ainakin mun mielestä tunnokkaat.
mites toi jäähyttely virallisesti tehdään ??

Kirjoittaja 116-1126624259 » 10 Joulu 2006, 16:26

Mulla on nuo Ap-Racingin sintteripalat ja kyllä muuttuivat jarrut edukseen. Tosin radalla en varmaan jäähdytellyt jarruja viimeisellä kierroksella kunnolla ja taisi mennä levyt kieroon :shocked: Pitänee jostakin myllätä toiset levyt. Normi liikenteessä kyllä pelaavat hienosti vakio levyilläkin ja ovat ainakin mun mielestä tunnokkaat.

Kirjoittaja 109-1154001388 » 12 Marras 2006, 13:41

itsekin huomasin saman eron, ennen oli edessä sbs palat, ja tämän kesän on ollut ferodot. Ero sbs:n hyväksi 10/0... nyt syksyllä ennen seisontaan laittamista tuntui ettei jarruja ollut pyörässä ollenkaan :p Varsinkin sen jälkeen, kun testasin kaverin 2004 cbr1000rr pyörää, jossa oli todella herkät jarrut..

mitkä palat siis normi tiekäyttöön olisi hyvät bussiin? teräspunosta tulee talven aikana, ja satuloitakin voisi paloja vaihtaessa vähän herkistellä..

Kirjoittaja purzzi » 14 Elo 2006, 21:51

jarim kirjoitti:
purzzi kirjoitti:Teräspunos letkut,kunnon nesteet ja SBS:n palat...nuo SBS:t on todella hyvät palat...ennen oli Ferrodon palat jotka oli aivan p***kat...

Jos en ihan väärin muista niin SBS tekee Ferrodon palat... vai olikohan se toistepäin... :;):
...njaa :glare: ...siun on pakko muistaa jotain unta mitä oot nähny :p ...no ainakin niissä on aivan älytön ero...SBS:n hyväksi...

Kirjoittaja jarim » 12 Elo 2006, 22:31

Sepe kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Sepe kirjoitti:Jää pikkasen toinen etulevy laahaamaan. Pitäisköhän putsata sylinterit kunnolla ja vaihtaa tiivisteet samalla. Paljonkohan toi tiivistesarja maksaa suomessa, SEAL SET, PISTON 59300-33881 ?

Dollarin merkit kun muuttaa euroiksi ja ajattelee hieman pessimistisesti niin siinäpä se. Veikkasin 200+ euroa kaikki tiivisteet ja männät etusatuloihin... :kusi:

öö milläs laskuopilla tuohon päästiin? Mä ymmärtäisin että toi 24,47$ sisältää kuuden männän tiivisteet. Eli sit paketti olis 48,94$ plus suomilisä.
No niinpäs onki. Katoin yksitellen nuo, eli 6 x tuo osanumero 2. =)

Kirjoittaja Sepe » 12 Elo 2006, 21:46

jarim kirjoitti:
Sepe kirjoitti:Jää pikkasen toinen etulevy laahaamaan. Pitäisköhän putsata sylinterit kunnolla ja vaihtaa tiivisteet samalla. Paljonkohan toi tiivistesarja maksaa suomessa, SEAL SET, PISTON 59300-33881 ?

Dollarin merkit kun muuttaa euroiksi ja ajattelee hieman pessimistisesti niin siinäpä se. Veikkasin 200+ euroa kaikki tiivisteet ja männät etusatuloihin... :kusi:
öö milläs laskuopilla tuohon päästiin? Mä ymmärtäisin että toi 24,47$ sisältää kuuden männän tiivisteet. Eli sit paketti olis 48,94$ plus suomilisä.

Kirjoittaja jarim » 12 Elo 2006, 14:55

purzzi kirjoitti:Teräspunos letkut,kunnon nesteet ja SBS:n palat...nuo SBS:t on todella hyvät palat...ennen oli Ferrodon palat jotka oli aivan p***kat...
Jos en ihan väärin muista niin SBS tekee Ferrodon palat... vai olikohan se toistepäin... :;):

Kirjoittaja Quadron » 12 Elo 2006, 14:07

Sepe kirjoitti:Jää pikkasen toinen etulevy laahaamaan. Pitäisköhän putsata sylinterit kunnolla ja vaihtaa tiivisteet samalla. Paljonkohan toi tiivistesarja maksaa suomessa, SEAL SET, PISTON 59300-33881 ?

Mulla EBC:n sintterit vähän aikaa uutuuttaan laahas.

Nyt kun on pikkasen ajettu ja ovat asettuneet paikoilleen, niin ei pidä ääntä enää.

Tosin vaihoidn kyllä letkutkin sen jälkeen, eli nestemäärä tuli laitettua oikeaksi.

Ylös