Etuiskarien asennus GEN1

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Etuiskarien asennus GEN1

Kirjoittaja Titaani » 29 Marras 2014, 21:40

Pitää jättää väliä ylälevyyn. Muutama milli riittää.
Jos laittaa kiinni putket ylälevyyn, ei värinäkumeista jotka ylälevyn alla ole mitään hyötyä.
Jos nyt oikein muistan niin iskariputki piti olla 7mm yli yläkolmiosta. Mulla sarvien alla korotusholkit, niin on mahdollista päästää 20mm ylemmäs iskaria, mutta ajossa kadulla vakio korkeus on paras.

Kirjoittaja jesse55 » 29 Marras 2014, 10:14

Tosiaan kun vähän muistelin tota kasausta, niin se ylimmäinen tiivari liukuu vapaasti iskarin putkea pitkin joten ei sitä saa edes kireeksi siihen väliin... mikä sen tarkoitus sitten lieneekään. Vanhoihin merkkeihin laitoin iskarit joten eiköhän se ole ihan hyvä!

Kirjoittaja jesse55 » 29 Marras 2014, 09:55

Tuli tossa vähän remppailtua etupäätä busasta ja huomasin purkuvaiheessa että iskarin yläpäässä oleva tiiviste ei ollut yläkolmiossa täysin kiinni. Kuuluko iskari painaa asennusvaiheessa kolmioon kiinni ja lukita siihen, vai jätetäänkö rakoa?

Kiitoksia vastauksista!

Ps. Kertokaahan samalla saako ohjausiskariin stefoja jostain?

Ylös