Kirjoittaja -Artsi- » 12 Kesä 2006, 12:38
Kiitokset vaan onnitteluista, aika hyvinhän tuo meni... saatiinpas se kruunu pois kwaakuilta.
Omat tavoitteet oli viime vuoden oma ennätys 286 km/h sekä 300 rikkominen, ilman mopon hajoamista. Varovainen "varanumero" 200 mailin ylitys sitten joskus... no nuohan meni kaikki ekalla vedolla (323), jossa nopeudenrajoitin räksytti puolisen kilometriä ennen mittauspaikkaa. Pyörä ja keli osoitti potentiaalinsa joten alkoi kuumeinen laina-TRE:n etsiminen, mielessä se 327 km/h, ja tietty Kimmon huikea 332 veto. Jarilta löytyi apu ja TRE:llä toinen veto tuotti 327 km/h (ei ole listalla jostain syystä). Tutkamies totesi että tulit pirun lujaa, tutkaan ei saatu kuin yksi em. lukema... Kolmanteen vetoon sitten käänsin peilit luimuun ja tuottihan se tulosta.
RHeadin suoritus oli tasan yhtä hyvä, taitaa tuo pieni ero jo hävitä mittaustoleransseihin... Samoin Kajbusan lukemat olisi varmasti olleet samaa luokkaa jos olisi välitykset olleet samat kuin mulla & Kimmolla. Keli oli myös otollinen, onneksi olkoon kaikille oman ennätyksensä tehneille!
Nyt kun Yöjuna paljasti hampaansa niin kiitän ja kumarran:
ksthb / Kansiset - korvaamatonta apua läpi koko projektin. Kiitos Jamppa!
Kujo - teknistä tukea ja know-howta
Anne - takapiruilu & hermojen kestävyys
Viaber Oy - dynoajot
jarim - TRE:n lainasta, se oli se "viimeinen lenkki ketjussa"
Ja jokainen nimeltä mainitsematon, teitä on lukuisa joukko osallisena tavalla tai toisella. Kiitän!
[color=#000000]Kiitokset vaan onnitteluista, aika hyvinhän tuo meni... saatiinpas se kruunu pois kwaakuilta. :D
Omat tavoitteet oli viime vuoden oma ennätys 286 km/h sekä 300 rikkominen, ilman mopon hajoamista. Varovainen "varanumero" 200 mailin ylitys sitten joskus... no nuohan meni kaikki ekalla vedolla (323), jossa nopeudenrajoitin räksytti puolisen kilometriä ennen mittauspaikkaa. Pyörä ja keli osoitti potentiaalinsa joten alkoi kuumeinen laina-TRE:n etsiminen, mielessä se 327 km/h, ja tietty Kimmon huikea 332 veto. Jarilta löytyi apu ja TRE:llä toinen veto tuotti 327 km/h (ei ole listalla jostain syystä). Tutkamies totesi että tulit pirun lujaa, tutkaan ei saatu kuin yksi em. lukema... Kolmanteen vetoon sitten käänsin peilit luimuun ja tuottihan se tulosta.
RHeadin suoritus oli tasan yhtä hyvä, taitaa tuo pieni ero jo hävitä mittaustoleransseihin... Samoin Kajbusan lukemat olisi varmasti olleet samaa luokkaa jos olisi välitykset olleet samat kuin mulla & Kimmolla. Keli oli myös otollinen, onneksi olkoon kaikille oman ennätyksensä tehneille! :kippis:
Nyt kun Yöjuna paljasti hampaansa niin kiitän ja kumarran:
ksthb / Kansiset - korvaamatonta apua läpi koko projektin. Kiitos Jamppa!
Kujo - teknistä tukea ja know-howta
Anne - takapiruilu & hermojen kestävyys
Viaber Oy - dynoajot
jarim - TRE:n lainasta, se oli se "viimeinen lenkki ketjussa"
Ja jokainen nimeltä mainitsematon, teitä on lukuisa joukko osallisena tavalla tai toisella. Kiitän! :respekt:[/color]