Turbomännät - Tarviiko männät työstöä

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Turbomännät - Tarviiko männät työstöä

Kirjoittaja kakkonenmo » 13 Tammi 2015, 17:26

Mulla on I/Ö lintassa je.n matalapuriste männät ilman mitään sorvailuja kestäneet jo neljä vuotta. Välistä on ahotkin karanneet lähemmäs kahta kiloa ilman väläreitä/vesiruuttia. Nyt oon ajanut ruutan kaa .
Monellako on oikeesti palanu männät?

Kirjoittaja gsxr » 09 Marras 2014, 23:19

Mulla JE männillä myös sorvattu. Onhan ne kestävämmät kun ulokkeet on työstetty matalaksi. Ei lähde sulamaan niin herkästi.

Kirjoittaja PRM75 » 28 Loka 2014, 11:19

Mulla on sorvattu melkein kaikki pois. Ei ole kuin pienet urat jälellä venojen syvennyksistäkään..
Ja männät on Wiseco 9.5:1 CK163




Edited By PRM75 on 1414488176

Kirjoittaja busantti » 28 Loka 2014, 10:28

Mitä mieltä olette, tarviiko turbomäntiä työstää?
Korotuslevy tulee ja kannesta terävät pois,mutta miten männät, esim wösnerit jossa on terävää kulmaa.
-Ana-

Ylös