Kirjoittaja verhoilija » 20 Loka 2014, 13:37
Elikkäs tässä tulin siihen tulokseen että:
vaihtaisin nykyisen 99 busan vastaavaan 99-2001 malliseen.
syy että miksi:
Koneeseen laitettu:
-13,5:1 wisecon männät-> vakiot myin pois
-kylmäkosken moottori valmisti rajun nokkakepin imupuolelle
-pakonokkana vakio imunokka
-säädettävät nokkapyörät
-venttiilit/kansi vakio mutta seeteihin ajettu r-seetit.
-uusi kettinki jakopäähän.
-ulkoinen 044 bosch pumppu+ bensapaineen säädin
-gen2 yoshimora 77 pakosarja+ yohimura gen1 kannu
-uudempi ecu ja vauhtipyörä.
-uudet laakerit renkaissa.
-renkailla ajettu n300-400km
-kettingit vaihdettu 2v.sitten
-penkit verhoiltu ja geeliä löytyy.
-kaikki iskunvaimentimet huollettu viime talvena.
-säädetty tt-motorssilla tälle kokoonpanolle
tuottaen 180hp takarenkaalta. (vakio pukkaa siinä 165hp tietämillä)
-näillä muutoksilla ajettu n.300-400km tälle kesää.
muutokset ovat mielestäni "isoja" jos turbottaa haluais-> mie haluisin.. voisin vaihtaa vakioon +pieneen välirahaan.
pyörä käyttyy kuten vakio mutta 6000rpm jälkeen tehot jatkaa nousua ja aina 11 000 rpm tienoille. ei kuten vakio joka kyykkää 9000rpm kohdalla..
ei nyi/näyki yms. vaan toimii kuten pitää.
pyörällä ajettu muistin mukaan pikkasen päälle 80 000km olikohan 81-82thkm.
Vaihtopyörän pitää olla: busa/kawa 1999-2001 kilometrejä alle 100 000km saat pitää omat katteet (tässä huonot kiinan katteet mutta tykkään väristä)
kuljetukset ei ongelma, oman pyörän hintana pidän n.5700¤ luokkaa.
pyörä sijaitsee Rovaniemellä
puh. 040 5624438 / Jaakko
Edited By verhoilija on 1413808622
[color=#000080]Elikkäs tässä tulin siihen tulokseen että:
vaihtaisin nykyisen 99 busan vastaavaan 99-2001 malliseen.
syy että miksi:
Koneeseen laitettu:
-13,5:1 wisecon männät-> vakiot myin pois
-kylmäkosken moottori valmisti rajun nokkakepin imupuolelle
-pakonokkana vakio imunokka
-säädettävät nokkapyörät
-venttiilit/kansi vakio mutta seeteihin ajettu r-seetit.
-uusi kettinki jakopäähän.
-ulkoinen 044 bosch pumppu+ bensapaineen säädin
-gen2 yoshimora 77 pakosarja+ yohimura gen1 kannu
-uudempi ecu ja vauhtipyörä.
-uudet laakerit renkaissa.
-renkailla ajettu n300-400km
-kettingit vaihdettu 2v.sitten
-penkit verhoiltu ja geeliä löytyy.
-kaikki iskunvaimentimet huollettu viime talvena.
-säädetty tt-motorssilla tälle kokoonpanolle
tuottaen 180hp takarenkaalta. (vakio pukkaa siinä 165hp tietämillä)
-näillä muutoksilla ajettu n.300-400km tälle kesää.
muutokset ovat mielestäni "isoja" jos turbottaa haluais-> mie haluisin.. voisin vaihtaa vakioon +pieneen välirahaan.
pyörä käyttyy kuten vakio mutta 6000rpm jälkeen tehot jatkaa nousua ja aina 11 000 rpm tienoille. ei kuten vakio joka kyykkää 9000rpm kohdalla..
ei nyi/näyki yms. vaan toimii kuten pitää.
pyörällä ajettu muistin mukaan pikkasen päälle 80 000km olikohan 81-82thkm.
Vaihtopyörän pitää olla: busa/kawa 1999-2001 kilometrejä alle 100 000km saat pitää omat katteet (tässä huonot kiinan katteet mutta tykkään väristä)
kuljetukset ei ongelma, oman pyörän hintana pidän n.5700¤ luokkaa.
pyörä sijaitsee Rovaniemellä
puh. 040 5624438 / Jaakko[/color]
Edited By verhoilija on 1413808622