Huolto - Missä pääkaupunkiseudulla kannattaa?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Huolto - Missä pääkaupunkiseudulla kannattaa?

Kirjoittaja 70-1085386739 » 08 Kesä 2005, 15:51

Eikös se JV-Motorsport ole/ollut ihan hyvä? ???
Ainakin TM testin mukaan taisi olla ainut firma joka teki suht' kelvollista huoltotyötä, toisin kuin muut. :shocked:

Kirjoittaja Sepe » 08 Kesä 2005, 13:40

waiski10 kirjoitti:sanoi että venat ja ruisku 18 ja 36th. ovatkohan väärässä? no höh
Ovat. :D
Niillä on se väärä/vanha huoltolista. :(

Kirjoittaja waiski10 » 08 Kesä 2005, 13:34

sanoi että venat ja ruisku 18 ja 36th. ovatkohan väärässä? no höh

Kirjoittaja jarim » 08 Kesä 2005, 13:15

waiski10 kirjoitti:HUOLTO KAKSIKKO jämsä, tosin ei aivan mahdu 100km sisää jos kattoo hml;stä. hinnat kohtuulliset, palvelu myös iltaisin ja viikonloppuna miten asiakkaalle sopii.. :respekt:


edit: kysyin 24t huollonhintaa n.150€ sis öljyt, suodin ym. tarvikkeet, ohje työ aika 1,9h
24tkm huollossa pitäisi tarkistaa myös venttiilienvälykset ja synkata ruiskut...

Kirjoittaja waiski10 » 08 Kesä 2005, 12:59

HUOLTO KAKSIKKO jämsä, tosin ei aivan mahdu 100km sisää jos kattoo hml;stä. hinnat kohtuulliset, palvelu myös iltaisin ja viikonloppuna miten asiakkaalle sopii.. :respekt:


edit: kysyin 24t huollonhintaa n.150€ sis öljyt, suodin ym. tarvikkeet, ohje työ aika 1,9h

Kirjoittaja Sepe » 08 Kesä 2005, 12:06

Minnekköhän tuo siskon mopo kannattaisi kiikuttaa 24tKm huoltoon?
Aika kovia hintoja huutelevat....362€ oli yhden paikan avaus. :(

edit: Torstilla Kouvolassa 330€, ilman ilmanputsaria.

edit: Niin huolto voisi olla jossain 100km säteellä hämeenlinnasta.

Kirjoittaja 79-1091167648 » 08 Helmi 2005, 09:15

Moi! Mä olen aika tarkka noiden huoltojen suhteen ja olen omasta mielestäni "löytänyt" hyvän huollon Järvenpäästä ykkösMP:stä. En tosin ole käyttänyt siellä kuin kerran, mutta ensimmäisen kerran tuon huollon jälkeen ei tarvinnut viedä takas tai korjata huoltokaverin huolimattomuus/välinpitämättömyys virheitä. Vinkkinä noihin sytkätulppiin: Laittakaa iridium tulpat! Niillä voi ajaa vähintäin 3x sen mitä vakioilla, jotka mulla -00 mallissa olivat ihan tavalliset tulpat. Kivana plussana saa vielä paremmin vetävän koneen. Eikä tarvitse tulppia ruuvailla turhan takia.

Kirjoittaja 66-1085658682 » 27 Elo 2004, 12:37

Kovin väittää taas liike mikä myi/asensi putkiston että on täysin oikein asennettu paikoilleen. Ettei käyrästöä saa asennettua kuin yhdellä tavalla kiinni jne....

Ainakin tää Devilin High Pipe käyrästö ottaa kiinni kummaltakin puolelta uloimmat putket katteeseen. Ehkä takaanta päin katsottuna oikean puoleisessa on rakoa pari milliä mut se ei riitä jos ajetaan kovemmin kuin 120km/h alkaa muovi käryämään.

Toi putkisto vaan on sairaan hyvän näköinen busassa. Paremman näköinen kuin joku 1-pönttö tai 2-pönttöä per puoli alhaalla. Eikä oo edessä kun ahtaissa paikoissa ajaa esim. Italian ruuhkissa :-)

Mut sit taas kun katsoo mitä ne penkittää vakioa käyrästöllä et on vain noi pöntöt vaihdettu ei näytä olevan suurempaa eroa koko putkiston vaihtaneisiin. Vaikka vakio käyrästössä on katti toisessa putkessa jne..

En sit tiedä mitä tekis ostaako jonkun toisen putkiston vaiko laittaa tohon vakio käyrästön eteen paikkaan......

Mut ei sil tommotti voi ajaa missään muualla kuin just Suomessa. Euroopassa kun ajaa niin siel on aina nopeudet sitä luokkaa et muovit sulaa heti.
Tai rääkkäät sitä jossain radalla Suomessa tulee sama eteen.

Kirjoittaja 70-1085386739 » 24 Elo 2004, 15:12

Busaman kirjoitti:Toi Devilin High Pipe on siistin näköinen putkisto mut huono jos alkukäyrästö on noin päin vittua väännetty et paikat sulaa. Ihme ettei ne ota mallia alkuperäisistä käyristä.

Oletko Sepe kuullot onko muilla putkisto merkeillä ollut samoja ongelmia et kate sulaa...?

Kyllähän noi katteet saa sulamaan melkein putkella kuin putkella, jos asennusta ei tehdä kunnolla. :( Mikäli putken ja katteen väliin ei jää riittävää rakoa, niin katteet alkaa paistumaan, siis ruskistumaan. Jos putki taas ottaa kiinni katteeseen, niin katehan palaa 100-varmasti. Eli aina kun putkea asennetaan, niin nuo "välykset" pitäisi tarkistaa, ennen ensimmäistä käynnistystä.
Ehkä tuohon alkukäyrästön muotoon vaikuttaa se, että sillä putkistolla on nimensä mukaisesti haluttu saada vähän lisätehoja koneesta. :;): Kyllähän noi putket on kuitenkin niin suunniteltu, että ne eivät ota katteisiin kiinni, mikäli asenus tehdään niin kuin se on suunniteltu.

Kirjoittaja Sepe » 24 Elo 2004, 14:11

RHead kirjoitti:
Sepe kirjoitti:Enpä ole kuullut.

Laitahan sitten kuulumiset mitä Motokeitaassa sanoivat Devileistä.

En koittanut tuosta huollon hinnasta tinkailla ollenkaan. Näyttää kuitenkin Korpiaholla olevan hinnat ihan kohdillaan. On vaan vähän turhan pitkä matka sinne. Mulla toi 12tKm huolto kustansi viime syksynä 200€.

200€ ?? ei jumankauta. Mulla teki 100€ ja siihen kuuluu vielä pari muuta ylimäärästä hommaaki! :D
No siinä ei ollut työlle laskettu mitään. Johan osat ja öljyt tekee melkein tuon 100€. No mut hyvä et suhteet pelaa. :;):

Kirjoittaja RHead » 24 Elo 2004, 14:03

Sepe kirjoitti:Enpä ole kuullut.

Laitahan sitten kuulumiset mitä Motokeitaassa sanoivat Devileistä.

En koittanut tuosta huollon hinnasta tinkailla ollenkaan. Näyttää kuitenkin Korpiaholla olevan hinnat ihan kohdillaan. On vaan vähän turhan pitkä matka sinne. Mulla toi 12tKm huolto kustansi viime syksynä 200€.
200€ ?? ei jumankauta. Mulla teki 100€ ja siihen kuuluu vielä pari muuta ylimäärästä hommaaki! :D

Kirjoittaja Sepe » 24 Elo 2004, 13:46

Enpä ole kuullut.

Laitahan sitten kuulumiset mitä Motokeitaassa sanoivat Devileistä.

En koittanut tuosta huollon hinnasta tinkailla ollenkaan. Näyttää kuitenkin Korpiaholla olevan hinnat ihan kohdillaan. On vaan vähän turhan pitkä matka sinne. Mulla toi 12tKm huolto kustansi viime syksynä 200€.

Kirjoittaja 66-1085658682 » 24 Elo 2004, 13:38

Juu hiukan sekoilin :-)

Joo hiukan kuulostaa kalliilta mul ei tietenkään venttiileitä säädetty nyt mut sanoi että ei paljon tohon lisää tee hintaa.

Varmaan joku tommonen 250€ on aika hyvä hinta tolle 24tkm huollolle kun tinkaa. Korpiaho on siit hyvä paikka et siel pärjää tinkaamalla hyvin :-)

Täs odottelen et tulis jotain info noista katteista kun ruskeiksi meni toinen puoli ja toiselta puolelta takaanta hiukan sulas kesälomareissulla. Saa nähdä mitä maahantuoja keksii kun ei putkisto piru saa tommonen olla et sulaa paikat.

Toi Devilin High Pipe on siistin näköinen putkisto mut huono jos alkukäyrästö on noin päin vittua väännetty et paikat sulaa. Ihme ettei ne ota mallia alkuperäisistä käyristä.

Oletko Sepe kuullot onko muilla putkisto merkeillä ollut samoja ongelmia et kate sulaa...?

Kirjoittaja Sepe » 24 Elo 2004, 13:34

Busaman kirjoitti:Aika kallis ollut toi Sepen 18tkm huolto kun siihen ei kuulu edes niin paljon juttuja mitä 12tkm huoltoon listan mukaan.

Se oli 24tKm huolto. :p Kallis joka tapauksessa.

Kirjoittaja 66-1085658682 » 24 Elo 2004, 13:14

Aika kallis ollut toi Sepen 18tkm huolto kun siihen ei kuulu edes niin paljon juttuja mitä 12tkm huoltoon listan mukaan.

Itelläni oli 12tkm huollossa mis vaihdettiin öljyt+suodatin, tulpat, putsattiin BMC+öljyttiin se, ketjut kiristettiin+rasvaus, ruiskun läppärunko synkattiin kohdilleen ja sit ne muut jutut mitä tossa huollossa kuuluu tehdä hinta oli 180€.

Huolto paikka oli Erkka Korpiaho Racing eli paikka mikä varmasti osaa asiansa hyvin.

Erkka sanoi et välillä edes tulppia ei vaihdeta tossa km määrässä riippuu ihan missä kunnossa ne on. Ainut on pyörät mihin on putkisto vaihdettu ne syö tulppia enemmin et voi mennä tulpat huonoiksi jo alle 12tkm matkalla.
No meikäläisel tietenkin on täys putkisto laitettu ja tulpat oli vaihtovalmiit...


Huolto paikka oli Erkka Korpiaho Racing eli paikka mikä varmasti osaa asiansa hyvin.

Ylös