Kirjoittaja gsxr » 28 Loka 2013, 16:24
Ahtopaineen lisääntyessä koneen läpi menevä ilmamääräkin kasvaa joten veden määräkin pitäisi kasvaa suhteessa, sen takia progressiivinen säätömahdollisuus olisi hyvä. Jos vesiruisku lähtee päälle 0.8bar ja max ahdot 1bar niin siinähän ei niin suurta eroa ole. Auttaa se kuitenkin vaikka vesimäärät ei niin just linjassa menekään.
Tuohon sähkön riittävyyteen hankala ottaa kantaa kun ei ole kokemusta moisesta (onneksi). Koita vaihtaa yhtä kokoa tehokkaampi akku ensihätään. Onkohan joskus ollut tarjolla tehokkaampaa laturia busaan, jossain snitzchsch racing tai vastaavalla?
[color=#000000]Ahtopaineen lisääntyessä koneen läpi menevä ilmamääräkin kasvaa joten veden määräkin pitäisi kasvaa suhteessa, sen takia progressiivinen säätömahdollisuus olisi hyvä. Jos vesiruisku lähtee päälle 0.8bar ja max ahdot 1bar niin siinähän ei niin suurta eroa ole. Auttaa se kuitenkin vaikka vesimäärät ei niin just linjassa menekään.
Tuohon sähkön riittävyyteen hankala ottaa kantaa kun ei ole kokemusta moisesta (onneksi). Koita vaihtaa yhtä kokoa tehokkaampi akku ensihätään. Onkohan joskus ollut tarjolla tehokkaampaa laturia busaan, jossain snitzchsch racing tai vastaavalla?[/color]