No Speed Limit Day - Pudasjärven lentokenttä

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: No Speed Limit Day - Pudasjärven lentokenttä

Kirjoittaja ysi-ärrä » 24 Elo 2014, 17:21

Siellähän näytti olevan ihan hyvät kelit päästellä.

Kirjoittaja jarim » 24 Elo 2014, 15:35

Kirjoittaja Cebusa » 23 Elo 2014, 14:04

Ensi vuonna tällaisella fillarilla mukaan? :D

Kirjoittaja ysi-ärrä » 22 Elo 2014, 21:12

Töihin pitää mennä joten väliin jää. Harmi.

Kirjoittaja jarim » 22 Elo 2014, 18:31

Onko huomenna Pudikselle tulijoita?

Kirjoittaja jarim » 18 Elo 2014, 19:06

Pudasjärvellä No Speed Limit taas tulevana lauantaina 23.8.2014. Nopeudet kennoilla @ 1300m ja 1609m.

Kirjoittaja jarim » 17 Syys 2013, 20:48

Siirsin tämän muuten vähän osuvampaan paikkaan. :)

Kirjoittaja Snowman » 16 Syys 2013, 08:11

Juu se on tutkittu että vilkkuvat herättää kyllä helpoiten kuskin huomion. Mutta se että häiritseekö se vilkkuminen kuskia tai varastaako se huomiota liikaa just ennen jarrutuksen aloittamista? Noi kartiothan eivät mitään maksa ja muut osat muutaman kympin maximissa. Jos Hallissa on hälytysajoneuvo merkkaamas jarrua niin jos sitä ei huomaa niin opikolle kuski. Vois hommata juurikin ambusta parit stobot herättämään jarrua..näytti tuolla Pudiksella jarrumatka olevan niinkuin kortilla.
Entäs sitten ns ea-laukku? Ihmeteltiin ettei ollut ambua tai ensihoivaa paikalla..joku ensihoitotason laukku (Ilman lääkkeitä tai tippoja) voisi olla ainakin paikalla kun eiköhän siellä aina ole joku ea-koulutuksen saanut paikalla. Juu en maalaile piruja enempää seinille.

Kirjoittaja jarim » 16 Syys 2013, 07:36

Isommissa tapahtumissa (Joensuu, Halli) on jarrumerkillä yleensä ollut hälytysajoneuvo vilkut päällä. Tuosta kai tutkimustakin on tehty että vilkkuvat valot kiinnittää huomion parhaiten.

Kirjoittaja Snowman » 16 Syys 2013, 07:27

Sen verran puri katsominen joskohan sitä ensi kesänä kehtaisi mennä jopa viivalle...
Tuli tuossa lauantaina mietittyä tuota jarrumerkkiä..
Miten on JariM, kun vetää tarpeeksi kovaa niin olisiko kuskille pahasta jos näkökentässä välähtelisi esim punainen strobo-valo tai miedompi vilkku?Aiheuttaisiko se "häirintää" jarrutukseen?
Tyyliin niihin kartiotötteröihin pistäis kiinni vilkkuvan strobon ja liipaisu tapahtuisi kennolla xx-metriä ennen 1609m linjaa? Mielipiteitä asiasta saa heittää niin kehitellään..vanha ei enää uskalla. :p

Kirjoittaja sorjonen » 15 Syys 2013, 19:50

no hyvä että kerrankin näinpäin:) itelläki meinasi pulssi nousta sen velipojan 321 vedon jälkeen kun kävi hetken kolmella ja kerkes jo poika julistaa et kone palasina:D mut hetken päästä kävi taas kävi normisti ja vielä yks veto ajettiin:)

Kirjoittaja jarim » 15 Syys 2013, 19:30

Taisi kerranki käydä joulu ja uusi vuosi yhtä aikaa, tämän kummempaa vikaa ei taida olla:
Kuva

Venttiilit kaikki juuri sillä välyksellä kuin on kasatessa laitettu jne. Huh. :p

Kirjoittaja K.puska » 15 Syys 2013, 15:50

Ite ajelin muutaman vedon ja kun pari kertaa tuli 287 niin lähettiin syömään kirkolle ja kotia päin törräileen.

Gen1: putkisto, ohjelma ja yks piikki pienempi etunen niin tuli tuo 287,62.
Ens kerralla koittais onko matalaksi vetämisellä niin suurta merkitystä kuin vartilla.

Hauskaa hommaa näin enskertalaisen mielestä!




Edited By K.puska on 1379249588

Kirjoittaja jarim » 15 Syys 2013, 09:45

snuggles kirjoitti:
jarim kirjoitti:Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Siis kuinka, oliko solenoidi vuotanu vai mite ?
Ihan omaa hölmöyttä. Pulloa lämmittelin varikolla ja tupsautin kerran ihan vaan nähdäkseni tippuuko paine. No mullahan on syöttö suoraan imusarjaan ja näin jälkikäteen mietittynä eihän se ilokaasu sieltä mihinkään lähde ennenkuin pääsee pakoputken kautta pois. Lisätään "lessons learned" listalle.

Kirjoittaja tenhulttio » 15 Syys 2013, 01:58

Se jäi mainittematta, että Taxilla ajettu 344km/h@<1km Pudiksella oli aika kova tulos vuonna 2009 toukokuussa. Silloin ei paljon kelejä seurattu, mutta muistaakseni ei ollu mikään tuulitulos(?).

Ylös