Kytkin kopan kiristettävät pultit?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Kytkin kopan kiristettävät pultit?

Kirjoittaja Stabiili » 24 Heinä 2014, 23:33

Kiitos herrat vastauksista! :thumbup:

Kirjoittaja Tomppa » 24 Heinä 2014, 23:17

Stabiili kirjoitti:
Ekoteko kirjoitti:Päälikoppa auki ja siellä ne kruunupäiset pultit.

Auki ja vähän lukiteliimaa ja takaisin momenttiin. Ulkomuistista vetäisen 10nm, mutta tsekkaa nyt toi momentti manuaalista.
Onko 10nm oikea momentti? Mulla ei manuskaa löydy.
Täältä kiristysmomentteja

Kirjoittaja jarim » 24 Heinä 2014, 19:32

Ne tornit 23Nm ja jousien pultit 10Nm.

Kirjoittaja Stabiili » 24 Heinä 2014, 16:12

Ekoteko kirjoitti:Päälikoppa auki ja siellä ne kruunupäiset pultit.

Auki ja vähän lukiteliimaa ja takaisin momenttiin. Ulkomuistista vetäisen 10nm, mutta tsekkaa nyt toi momentti manuaalista.

Onko 10nm oikea momentti? Mulla ei manuskaa löydy.

Kirjoittaja jarim » 25 Kesä 2014, 12:33

Olisikohan ollut T5. Ja ne tornit kannattaa tosiaan irrottaa ja liimata myös.

Kirjoittaja busai » 25 Kesä 2014, 05:18

Ekoteko kirjoitti:Päälikoppa auki ja siellä ne kruunupäiset pultit.

Auki ja vähän lukiteliimaa ja takaisin momenttiin. Ulkomuistista vetäisen 10nm, mutta tsekkaa nyt toi momentti manuaalista.

Onks noi torx kannalla olevia pultteja siis ,onko koosta mitään hajua?




Edited By busai on 1403662831

Kirjoittaja Sotka » 24 Kesä 2014, 21:08

Ja jos haluat hifistellä niin niiden ruuvien alla on pienet tornit. Ruuvaa ne irti kans ja punasella kierreliimalla kasaan.

Kirjoittaja jarim » 24 Kesä 2014, 13:48

Voi sen käyttää uudestaan jos on ehjä.

Kirjoittaja busai » 24 Kesä 2014, 13:14

Just mää olin ihan väärällä puolen moottoria,tiiviste menee varmaankin vaihtoon kun kopan avaa?

Kirjoittaja 1340R86 » 24 Kesä 2014, 12:11

busai kirjoitti:Eli eturattaan koppa irti ja jossain siinä missä se kytkimen työsylinterin irtonainen tappi on?
Ei vaan toiselta puolelta konetta se isokoppa irti missä on öljyn täyttökorkki,
pyörän kun kallistaa niin ei tarvitse öljyjä laskea ulos

Kirjoittaja -Artsi- » 24 Kesä 2014, 12:09

busai kirjoitti:Eli eturattaan koppa irti ja jossain siinä missä se kytkimen työsylinterin irtonainen tappi on?

Ei vaan kytkinkoppa, toisella puolella konetta. Se iso möllykkä. Mopo sivujalalle niin ei lorise öljyt pihalle kun avaat.

Kirjoittaja busai » 24 Kesä 2014, 11:35

Eli eturattaan koppa irti ja jossain siinä missä se kytkimen työsylinterin irtonainen tappi on?

Kirjoittaja Ekoteko » 24 Kesä 2014, 10:20

Päälikoppa auki ja siellä ne kruunupäiset pultit.

Auki ja vähän lukiteliimaa ja takaisin momenttiin. Ulkomuistista vetäisen 10nm, mutta tsekkaa nyt toi momentti manuaalista.

Kirjoittaja busai » 24 Kesä 2014, 09:55

Gen2 busissa ja kingeissä olen lukenut olleen murheita löystyvistä pulteista jossain päin kytkintä,ilmenee kolinana vapaalla kytkin pohjassa jos olen ymmärtänyt oikein,mistä päin kingiä löydän nuo pultit ja onko kova urakka?

Ylös