Kirjoittaja jiihoo » 25 Kesä 2014, 00:09
Nonnih, tuli näköjään puhuttua täyttä tuubaa veiveistä. Ei ne mitkään kiinancarillot ole, vaan Faliconit. Paino -30g verrattuna alkuperäisiin. Ja valintakriteeri se, että hintaero kiinalaisiin on mitätön. Nämä faktat ja perustelut Bussi-Jussilta, joka ko. osat tähän pyörään (eli Sawon Woimaan) vaihtanut.
Gen2 laatikosta ei tarvii kaikkia vaihteita cutata, tosin en tiedä onko tässä(kään) asiassa yhtä ainoaa oikeaa totuutta.
Vetoakselin ylimääräinen tukilaakeri asennettiin viikko sitten, Robinsonilta löytyy valmis paketti.
Ja vielä päivitys spekseihin: viimeisin käppyrä Vittaniemen penkissä renkaalta 433hv ja 412Nm. Parhaimmillaan mitattiin jopa 480hv ja 458 Nm renkaalta 2,5 bar paineilla.
Edited By jiihoo on 1403644321
[color=#000000]Nonnih, tuli näköjään puhuttua täyttä tuubaa veiveistä. Ei ne mitkään kiinancarillot ole, vaan Faliconit. Paino -30g verrattuna alkuperäisiin. Ja valintakriteeri se, että hintaero kiinalaisiin on mitätön. Nämä faktat ja perustelut Bussi-Jussilta, joka ko. osat tähän pyörään (eli Sawon Woimaan) vaihtanut.
Gen2 laatikosta ei tarvii kaikkia vaihteita cutata, tosin en tiedä onko tässä(kään) asiassa yhtä ainoaa oikeaa totuutta.
Vetoakselin ylimääräinen tukilaakeri asennettiin viikko sitten, Robinsonilta löytyy valmis paketti.
Ja vielä päivitys spekseihin: viimeisin käppyrä Vittaniemen penkissä renkaalta 433hv ja 412Nm. Parhaimmillaan mitattiin jopa 480hv ja 458 Nm renkaalta 2,5 bar paineilla.[/color]
Edited By jiihoo on 1403644321