Ongelmiaongelmia...

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ongelmiaongelmia...

Kirjoittaja mju0288 » 18 Touko 2014, 10:49

Ei ole alkuperäinen pumppu. Jos se veltto puutarhaletku oli alkuperäistä letkua, niin se kelpaa vaikka pirtelöpilliksi.
Kunnon pa-letkua,kunnon paineensäädin mittarilla, tarpeeksi järeä paluuputki ja pikkumiettiminen letkujen vedossa, siitä se lähtee. Ja hydrauliikkaliikkestä saa ihan hyvää tavaraa oikeaan hintaan.

Kirjoittaja Kujo » 17 Touko 2014, 22:27

Annoin itseni ymmärtää, että tässä tapauksessa ei olisi enää käytössä suz.alkuperäinen pumppu. Tällöin rakkorikaupan tuotteet jäävät useimmiten ainoaksi vaihtoehdoksi.

Kirjoittaja waiski10 » 17 Touko 2014, 21:55

Juuri painiittiin raktoriletkun kanssa joka lämmetessään teki taitoksen jousen sisään. Lisää haastetta rakkoriletkulle tuo erikokoiset päät.
Laittakoot rakkoriletkua joka haluaa, Mun tapauksessa se ei kuitenkaan toiminut. orginelli Kuva MP tiskillä 9,50e ja käyntiongelma poistui sen osalta.

Kirjoittaja Kujo » 17 Touko 2014, 21:12

Ei ainakaan mulle ole sattunut kohdalle moista älybensaa joka tietää että mennäänkö tässä nyt suzuki-numeroitua, vaiko raktorikaupasta ostettua letkua pitkin.
Totta on, että se paluuletkun mitta ja reititys on hiukkasen haasteellinen noissa 99-00 mallin tankeissa, mutta kyllä sen kokemusteni perusteella saa ihan toimivasti kasattua.
Topiikin ongelman luulen johtuvan juuri tästä, paluuletku painui lyttyyn tankin alas laskiessa tai letku oli mennyt rupelille jo aiemmin sieltä tankinpuolipäästä. Huonolaatuisissa letkuissa sisin kumikerros saattaa irrota itse tukikudoksesta bensan vaikutuksen vuoksi, jolloin tukkeutuu/kuristaa paluulinjaa vaikka silmämääräisesti näyttäisikin olevan ok.

Kirjoittaja jarim » 17 Touko 2014, 21:00

Miksi?

Kirjoittaja waiski10 » 17 Touko 2014, 20:16

Vaatii alkuperäiset letkut toimiakseen kunnolla.

Kirjoittaja mju0288 » 17 Touko 2014, 10:47

Joo, paineensäätimeltä paluu. Vaihdoin letkut samalla, ja suoristelin paremmin virtaaviksi. Joku kipu siellä oli, koska parani heti putsauksen jälkeen.

Kirjoittaja 1340R86 » 16 Touko 2014, 22:49

Tuosta tuli mielleen
Olikos tuon ikäisessä joku palluu kierto jos niin tukko linjassa estäis sen ja sittä liikaa ainetta tai toinen jokuu pytty ei saa kunnolla ainetta niin muutkaan ei sitten jaksa kunnolla käydä ja poltaa kaikkea

Kirjoittaja mju0288 » 16 Touko 2014, 21:41

Olipas kuitenkin aikasta outo vika? Tuntu että oli rikkaalla, ja kuitenkin linjastot putsaamalla oikeni? Nyt vastaa kaasuun reippaasti ja muutenkin röhnättää tyhjäkäynnillä helpon oloisesti. Olipas hyvä ettei ehtiny alkaa sikailemaan säätämisen kanssa, olisi meinaan ongelmia riittänyt jälkeenpäin kun olisi linjastot olleet puhtaana jossain vaiheessa.
No, linjastot menee kuitenkin uusiksi, kun alan rakentelemaan ja holsett löytää tiensä tuonne keulaan.

Kirjoittaja jarim » 16 Touko 2014, 21:19

Hyvä että selvisi. :)

Kirjoittaja mju0288 » 16 Touko 2014, 19:46

Ohos..
Ongelma ratkesi suuttimien ja linjaston putsauksella! Olipas oudon helppoa. En jaksa alkaa aukomaan venakoppaa,koska ny o terveen kuuloinen. Ens talvena paketti sitten osiin ja ahtaminen alkakoon...
Kiitos neuvoista osallistujille!!!

Kirjoittaja mju0288 » 16 Touko 2014, 13:04

Joo, nokat katsotaan myös. Tarvii uittaa suuttimet uä-pesurissa jos ei muuta keksi.
Toi nokkahomma voisi olla hyvä tarkistaa. Joskus säätänyt turbopyörää jossa oli imunokka hampaan vtullaan. Vähän samoja oireita. Ja puuttu 100hp...

Kirjoittaja jarim » 16 Touko 2014, 10:50

Tässä tuli mieleen että tuolle TT-Motorsportin Teemullekin tuli korjuulle niin monta "nokat väärällä hampaalla" tapausta viime keväänä että ehken kattosin ne nokat.

Kirjoittaja snuggles » 16 Touko 2014, 10:42

Tankissa tornimainen karkeasuodatin, helppo kattoo, tankki irti ja kääntää "katolleen", ei haittaa vaikka jonkun verran bensaa olis, pari pulttia irti ja vetää poies.
Tuo pumppu on kyl susi alunperin. (Meiän emäntä tykkää susista)

Kirjoittaja jarim » 16 Touko 2014, 08:14

Jokaisen suuttimen päässä on sihti myös.

Ylös