Kirjoittaja jokkebusa » 11 Elo 2004, 20:55
kyllä toi xanttix pitää varmaan me hyvin kutinsa joka ikisessä busessa, että 100 kieppeillä toi virhe on noin 7 km liikaa mitä on se todellinen, ja kahensadan kieppeillä lienee jo ainakin puolet tuosta extrahyvää. virhe tosiaan pienenee kun liikutaan tuolla puolensadan kieppeillä, ja lienee silloin totuuenmukainen melko lailla. eli väittäisin että 40 alueella 50, 60- 70, 80- 95, 100- 120, 120- 145 ajellessa ei todennäköisesti tuu pysäytetyksi vaikka se tutka ois myötävirrassakin... ja jo noilla nopeuksilla ohitustilanteita tulee solkenaan eteen, että ei ainakaan muitten kintuissa tai peesissä kauan joudu oleen...
kaikki muut ylitykset onkin jo herran huomassa ja kohtalon käsissä. se tarpeeks virkaintoinen kyy kun piileskelee aina jossain...
Edited By jokkebusa on 1092246980
[color=#0000FF]kyllä toi xanttix pitää varmaan me hyvin kutinsa joka ikisessä busessa, että 100 kieppeillä toi virhe on noin 7 km liikaa mitä on se todellinen, ja kahensadan kieppeillä lienee jo ainakin puolet tuosta extrahyvää. virhe tosiaan pienenee kun liikutaan tuolla puolensadan kieppeillä, ja lienee silloin totuuenmukainen melko lailla. eli väittäisin että 40 alueella 50, 60- 70, 80- 95, 100- 120, 120- 145 ajellessa ei todennäköisesti tuu pysäytetyksi vaikka se tutka ois myötävirrassakin... ja jo noilla nopeuksilla ohitustilanteita tulee solkenaan eteen, että ei ainakaan muitten kintuissa tai peesissä kauan joudu oleen...
kaikki muut ylitykset onkin jo herran huomassa ja kohtalon käsissä. se tarpeeks virkaintoinen kyy kun piileskelee aina jossain...[/color]
Edited By jokkebusa on 1092246980