Etujarru "löystyy"

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Etujarru "löystyy"

Kirjoittaja Jorgos » 20 Marras 2013, 10:32

Kiitos vastauksista, täytyy talvella ottaa asennuspakki :kippis: mukaan ja ihmetellä tallissa...

Kirjoittaja Snowman » 20 Marras 2013, 09:57

martti kirjoitti:Höh, tää porukka ei ole ilmeisesti kukkaan ajanu rumpujarrujen aikaan :baaa:
On ajettu.. :) esim Ducatin Streetfighterissä ihan kivat jarrut..yhdellä sormella sais mopon ympärin nenän kautta. Kiva peli mutta joka valoristeyksessä perä ilmassa. ja ihan tahtomattakin. :D

Kirjoittaja martti » 20 Marras 2013, 05:38

Höh, tää porukka ei ole ilmeisesti kukkaan ajanu rumpujarrujen aikaan :baaa:

Kirjoittaja jarim » 19 Marras 2013, 16:40

Useammasta lähteestä olen kuullut että Gen2:ssa seistessään "katoaa jarrut". GSX-R sarjan pyöriinhän alkoi vasta USA:ssa recall vuosimallien 2004-2013 (600/750) ja 2005-2013 (1000) osalta missä koko jarrupääsylinteri vaihdetaan suunnitteluvirheen vuoksi. Gen2 Busan pääsylinterihän on kyllä erilainen mutta joku vastaava vika siinäkin lienee, veikkaisin.

Kirjoittaja Jukkis » 19 Marras 2013, 16:17

kajbusa kirjoitti:Ilmaa siellä on.. Meillä myös kelkassa samanmoisia ongelmia ettei tahdo millään saada ilmattua normi konstein.

Kokeile seuraavaa juttua: Pumppaa jarrukahvaa niin et se nousee "ylimpään" asentoon, tämän jälkeen vedät nippusiteellä tiukasti jarrut päälle ja odottelet n. 12h.

Hokkuspokkus, ilmat ovat poissa.... noh ainakin Arctic-Catissa toimii
:thumbup: ..Hyvä Matti.... Tossa L3 tuntuu parenmalta jarrut, kuin edellisissä ollut.

Kirjoittaja kajbusa » 19 Marras 2013, 12:59

Ilmaa siellä on.. Meillä myös kelkassa samanmoisia ongelmia ettei tahdo millään saada ilmattua normi konstein.

Kokeile seuraavaa juttua: Pumppaa jarrukahvaa niin et se nousee "ylimpään" asentoon, tämän jälkeen vedät nippusiteellä tiukasti jarrut päälle ja odottelet n. 12h.

Hokkuspokkus, ilmat ovat poissa.... noh ainakin Arctic-Catissa toimii

Kirjoittaja Timba » 19 Marras 2013, 12:18

Veikkaisin samaa kuin Heksa, ilmaa on.

Kirjoittaja Snowman » 19 Marras 2013, 09:47

Heksa kirjoitti:millä lailla "vaivaava vika"?
en oo kyllä kuullut et ois joku yleis vika...
rata-ajoissa on ollut ongelmana et jarruneste lämpiää ja jarru menee pohjaan sama kyl ongelmana kaikissa jarruissa merkistä riippumatta...
epäilen et siellä on kumminkin vaan ilmaa järjestelmässä
Kyllähän Gen2:n jarrut eivät ole pyörän muiden osien lue kulkujen tasolla vakioina. Joillakin on ollu ilman kanssa ongelmia..sitä ilmestyy jostakin systeemiin. Oiskohan letkussa liikaa silikonia joka päästää hapen läpi joka sitten kertyy nesteeseen ilmaksi??
Kun busan hommasin niin tuntui että vanhas GSX1100F oli paremmat jarrut..
Ajoin muutaman kesän vakioletkuilla ja ihan hyvin meni.
Ei tarvinnu ilmailla eikä tehä muutakaan kuin ajaa. Alppiteillä ei hävinny jarrut mutta radalta eioo kokemusta. Kun vaihdoin tai siis vaihdatin punosletkut niin ehkä vähän tuli tuntumaa lisää. Kyllähän kaikissa saa nesteet kiehumaan ja jarrut häipymään radalla tai kadulla. Olen miettinyt itse jos päivittäis jarrut mutta iha hyvin on kyllä pysähtyny kototeillä kuten alpeilla ja autobaanoillakin. Ja kyllä se originaaleilla endoon kykenee..:)

Kirjoittaja Kekee » 18 Marras 2013, 20:46

Ilmasithan yläpäänki?

Kirjoittaja Kekee » 18 Marras 2013, 20:44

Ratalla hoksas lämmetessä kunnolla kahva painu puhjaan...normi ajossa ei. Jämäköity kylläkin vakiosta teräspunosletkuilla kummasti.Pientä vaivaa olen kuullu että huonot jarrut ois. Oma kokemus tuosta jarrujen "huonoudesta" oli ku r1 jälkeen mutkapätkää päästelin nii huomasin että mutka lähenee aika joutusasti...vauhtia 30kmh enempi ku rykkösellä, johtuisko siitäki :blues:

Kirjoittaja Heksa » 18 Marras 2013, 20:07

millä lailla "vaivaava vika"?
en oo kyllä kuullut et ois joku yleis vika...
rata-ajoissa on ollut ongelmana et jarruneste lämpiää ja jarru menee pohjaan sama kyl ongelmana kaikissa jarruissa merkistä riippumatta...
epäilen et siellä on kumminkin vaan ilmaa järjestelmässä

Kirjoittaja Snowman » 18 Marras 2013, 18:28

Vuotaa sisäänpäin jostakin? Ei ainakaan mulla painu kahva pohjaan. Eikä tarvii ilmailla. Kylläkin teräspunosletkut paikallaan.

Kirjoittaja jarim » 18 Marras 2013, 17:59

Gen2:sta vaivaava vika.

Kirjoittaja Jorgos » 18 Marras 2013, 17:01

Mikä mahtaa olla vialla kun etujarru ilmauksesta huolimatta painuu kahvaan kiinni ääriasennossakin, muutaman kerran kun pumppaa kahvaa niin paranee hieman ts. sen verran että uskaltaa ajamaan lähteä.
Viime talvena nesteet vaihdettu ja ilmattu koneellisesti.
Nestepinnat samalla tasolla mitä alkukaudesta eikä silmin tarkasteltuna vuotoja näy... :wtf:
Täytyykö laittaa teräspunokset tilaukseen... ei alkuperäiset kahvat paikallaan mutta ei kait se nyt niistäkään kiinni voi olla?!?

Ylös